Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
3 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Mówiąc najprościej – chodzi o to, by np. zabierzowska firma...
fot. Marcin Makówka

Nasze Smaki i Pilos na celowniku. Rząd uderzy w Biedronkę i Lidla, by wzmocnić polskie marki i polskich producentów. Czy to dobry pomysł?

Mówiąc najprościej – chodzi o to, by np. zabierzowska firma Foodcare nie musiała wytwarzać dla Biedronki budyniów i galaretek pod (należącą do tej sieci) marką Nasz Deser, tylko dostarczała tam te produkty pod swoją marką, np. Gellwe. Taką „ochroną” mieliby być objęci wszyscy polscy producenci – nie tylko żywności, ale i chemii gospodarczej, bo w tym segmencie sieci handlowe też stworzyły i nadal tworzą marki własne. – To dobry pomysł. Polska winna mieć marki tak silne, jak Coca-Cola, a ekspansja marek własnych sieci utrudnia ich tworzenie – uważa Wiesław Włodarski, prezes Foodcare.

Zobacz również

Wojownicy Maryi modlili się na ulicach Piły

Wojownicy Maryi modlili się na ulicach Piły

Polska królowa Madrytu. Zdetronizowała Arynę i śrubuje niesamowite rekordy [WIDEO]

Polska królowa Madrytu. Zdetronizowała Arynę i śrubuje niesamowite rekordy [WIDEO]

Polecamy

12 praw jazdy zatrzymanych przez policję z Rzeszowa za przekroczenie prędkości

12 praw jazdy zatrzymanych przez policję z Rzeszowa za przekroczenie prędkości

Wisła zagra w el. Ligi Europy. "Nie potraktujemy tego jak wycieczki turystycznej"

ROZMOWA
Wisła zagra w el. Ligi Europy. "Nie potraktujemy tego jak wycieczki turystycznej"

Wypadek z udziałem ratowników GOPR! Jeden z mężczyzn nadal przebywa w szpitalu

Wypadek z udziałem ratowników GOPR! Jeden z mężczyzn nadal przebywa w szpitalu