Od kilku tygodni w nazwie łańcuckiej ekipy widnieje słowo Neto. To nazwa nowej marki Galicji - sprzętu do zabudowy kuchennej. Firma pomagała Sokołowi od kilku lat, ale teraz zastrzyk środków stanowi około jeden czwartej budżetu naszego klubu.
- Dlaczego pomogliśmy? Bo jesteśmy lokalnymi patriotami - wyjaśnia Ewa Tomaszek, członek zarządu Galicji. - Wiadomo, w Łańcucie nie ma dużych firm, które mogłyby wspomóc sport. My postanowiliśmy odpowiedzieć na sygnały ze strony Sokoła. Mamy wprawdzie kryzys, ale jakoś sobie radzimy i chcieliśmy pomóc drużynie, która jest wizytówką miasta.
Sokół od lat jest marką na polskiej mapie koszykówki. Drużyna miała słaby weekend (kontuzje kluczowych graczy), ale przewodzi I-ligowej tabeli, w swojej hali wygrywa mecz za meczem i ściąga na trybuny tłumy kibiców.
- Na meczach bywałam rzadko, ale odkąd mocniej weszliśmy w sponsoring, jestem na każdym pojedynku Sokoła. Obejrzałam już dwa pod rząd - śmieje się pani Ewa. - Drużyna zawsze walczy, wygrywa, daje ludziom dużo radości.
Galicja czyli 20 lat na rynku
Galicja czyli 20 lat na rynku
Galicja to firma oferująca produkty AGD, meble i sprzęt kuchenny. Istnieje od 20 lat. Zatrudnia 160 pracowników. Ma 4 punkty sprzedaży w całej Polsce. Z Sokołem współpracuje od 3 lat.
Galicja na pewno będzie sponsorem tytularnym Sokołów do końca tego sezonu, ale firma jest otwarta na dalsza współpracę.
- Mam nadzieję, że będzie nam dobrze z Sokołem, a Sokołowi z nami. Nie stawiamy drużynie konkretnych wymagań. na razie trzymamy za nią kciuki. Umowa podpisana została na ten sezon, ale liczymy na długie małżeństwo - uśmiecha się sponsorka Sokoła.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?