Budowa trwała obok starej, jednokierunkowej przeprawy, przez którą ruch odbywał się wahadłowo. Była w złym stanie technicznym i miała zaledwie 6 metrów szerokości. Nie mogły jeździć nią samochody o masie powyżej 10 ton. Nowy most ma dwa pasy ruchu, dlatego można jeździć nim bez zatrzymywania się na światłach. Firma Skanska jego budowę zaczęła na wiosnę.
- Nowy, trzyprzęsłowy most jest dłuższy i szerszy od poprzednika. Ma obustronne chodniki oraz dwie jezdnie. Posiada najwyższą klasę nośności "A", co oznacza, że mogą korzystać z niego samochody o masie nawet 50 ton - mówi Mirosław Gucwa z firmy Skanska.
Poza mostem drogowcy zbudowali nowe drogi dojazdowe i zmodernizowali skrzyżowanie drogi wojewódzkiej nr 988 z jezdnią prowadzącą do ośrodka wypoczynkowego "Kaczarnica". Musieli także rozebrać starą przeprawę. Koryto Wisłoka zostało poszerzone o ok. 7 metrów, a brzegi wzmocnione specjalną kamienną opaską. Wartą 6,6 mln zł netto inwestycję sfinansował Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Kaźmierska wróci za kraty? Mecenas Kaszewiak mówi, dlaczego tak się nie stanie
- Czyżewska była polską Marilyn Monroe. Dopiero teraz dostała kwiaty na grób
- Co się dzieje z Sylwią Bombą? Drobny szczegół totalnie ją odmienił [ZDJĘCIA]
- Olbrychski nie przypomina dawnego amanta "Jest jak Kopciuszek po dwunastej w nocy"