Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

PGE rozszerza ofertę świadczonych usług

Oprac. si
PGE rozszerza ofertę świadczonych usługHappyOrNot to mobilne urządzenia instalowane w Biurach Obsługi Klienta.
PGE rozszerza ofertę świadczonych usługHappyOrNot to mobilne urządzenia instalowane w Biurach Obsługi Klienta. Fot. Archiwum - PGE
W Biurach Obsługi Klienta PGE Obrót pojawiły się urządzenia służące badaniu satysfakcji klienta - HappyOrNot. W zamierzeniach firmy, projekt ma służyć podnoszeniu poziomu świadczonych usług.

HappyOrNot to mobilne urządzenia instalowane w Biurach Obsługi Klienta. System jest prosty: klient odpowiada anonimowo na pytanie: „Czy jesteś zadowolony z obsługi?” naciskając odpowiedni przycisk – emotikonkę, czyli „buźkę” służącą do wyrażania emocji m.in. na telefonach i tabletach. Do wyboru są cztery: bardzo szczęśliwa, szczęśliwa, średnio zadowolona i niezadowolona. Wybierając właściwą klient może szybko i skutecznie ocenić poziom obsługi.

Klient partnerem
- PGE Obrót traktuje klienta jak partnera, dlatego tak bardzo ważna jest dla nas wiedza o poziomie zadowolenia z jakości świadczonych przez nas usług. System HappyOrNot pozwala nam go poznać w czasie jednej wizyty w Biurze Obsługi Klienta. To bardzo ważne, jeśli chce się reagować natychmiast. To nasz cel
- mówi Agnieszka Szczekala, rzecznik prasowy PGE Obrót.
Zgromadzone przez HappyOrNot dane są dostępne już na drugi dzień w formie raportu, dzięki czemu na bieżąco można analizować poziom zadowolenia z obsługi. Urządzenia HappyOrNot znajdują się w 12 Biurach Obsługi Klienta, jednak co miesiąc zmieniają swoją lokalizację. 

Cel: wysoki poziom usług
Wysoki poziom obsługi to jeden z najważniejszych celów działania PGE Obrót. Klienci doceniają spółkę za profesjonalizm oraz solidną i uprzejmą obsługę. Głosami klientów PGE Obrót po raz kolejny otrzymała godło „Firma Przyjazna Klientowi”.

 O firmie
PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24