- W aplikacji pojawią się ceny produktów oznaczone na niebiesko. Będą znajdować się pod pinami, które widzieliśmy dotychczas. Poza tym Pinterest będzie wyglądać tak samo - dziennikarka Bloomberg Sarah Freir skomentowała informację o znaczącej zmianie w popularnej aplikacji lifestylowej. Zdaniem eksperta od marketingu Bena Legga to bardzo dobry ruch ze strony firmy. - Pinterest to bardziej wyszukiwarka niż portal społecznościowy. Dlatego potencjalny zysk z jednego użytkownika jest prawdopodobnie wyższy, niż w przypadku typowych społecznościówek. Ludzie przychodzą tu w poszukiwaniu pewnych rzeczy i często chcą je kupić - tłumaczy. Podobnego zdania jest Freir. - Jestem przekonana, że użytkownicy Pinterestu w przeszłości szukali tych rzeczy na Amazonie lub w Google. Teraz mogą kupować bezpośrednio z poziomu Pinterestu - wyjaśnia dziennikarka.
Źródło: Bloomberg/x-news
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Wiemy, ile za krzesła zapłaciła Lara Gessler! Cena nie na kieszeń przeciętnego Polaka
- Scysja na planie "Nasz Nowy Dom". Romanowska nie ma posłuchu wśród uczestników?!
- Smaszcz mówi o ślubie Cichopek i Kurzajewskiego, będą MIELI DZIECKO?! TYLKO U NAS
- Janina z "Sanatorium" OBNAŻA Tadeusza! Wciska gadżety z jej intymnymi zdjęciami?!