Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Prąd jak prąd, ale teraz z pomocą fachowców

oprac. Józef Lonczak
Archiwum
Oferta produktowa PGE Obrót stale się powiększa. Teraz klienci otrzymują nie tylko gwarancję ceny do końca 2019 r., ale także fachową pomoc elektryka, ślusarza czy hydraulika.

Firma PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie, która wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE przygotowała trzy pakiety dla odbiorców prądu, które umożliwiają skorzystanie z usług fachowców nawet ośmiu branż.

Rozwijana od 2015 r. przez PGE formuła „Prąd jak Prąd” powstała w odpowiedzi na potrzeby klientów. Od początku wprowadzenia cieszy się ogromnym zainteresowaniem - sprzedano już ponad 300 tys. ofert. Z analiz firmy wynika, że klienci zwracają szczególną uwagę na przewidywalność kosztów, jakie ponoszą w swoim gospodarstwie domowym, a także wielowariantowość oferty. To właśnie wyjście naprzeciw potrzebom klientów było inspiracją do stworzenia nowych propozycji.

- Poprzedni rok był dla nas przełomowy. Wprowadziliśmy na szeroką skalę model ofert z ceną gwarantowaną nawet na trzy lata. Prosiliśmy klientów o opinie i sugestie, testowaliśmy nowe oferty i rozmawialiśmy z wieloma partnerami produktowymi. Nasza nowa propozycja jest wynikiem całorocznych prac, sumą doświadczeń i przekonania co do właściwego kierunku. Wierzymy, że klienci docenią nową odsłonę oferty „Prąd jak Prąd” – wyjaśnia Bartłomiej Ślusarczyk, dyrektor Departamentu Marketingu PGE Obrót.

W najnowszej propozycji PGE klient ma do wyboru dwa warianty niezmienności stawki za energię: do końca 2018 r. oraz do końca 2019 r. Następnie, w zależności od potrzeb, klienci mogą wybrać usługi od jednego, do nawet ośmiu fachowców. Specjaliści zostali pogrupowani w trzy pakiety: podstawowy, rozszerzony oraz kompleksowy. Podstawą każdego z nich jest gwarantowana, niższa niż w standardowej taryfie, cena energii elektrycznej, a pakiety uprawniają do skorzystania z usług odpowiednio – jednego, sześciu lub nawet ośmiu fachowców, w zależności od potrzeb klienta.

W ramach pakietu klienci otrzymują pomoc elektryka, który przyjedzie, zdiagnozuje problem oraz doprowadzi instalację elektryczną do stanu pozwalającego na jej dalsze, bezpieczne użytkowanie. Z kolei „rozszerzona pomoc fachowców” to aż sześciu specjalistów: elektryk, ślusarz, hydraulik, szklarz, technik urządzeń grzewczych i gazowych oraz dekarz. Fachowcy stawią się do 24 h od zgłoszenia usterki. Pakiet „kompleksowej pomocy fachowców”, obok usług sześciu specjalistów, został rozszerzony o usługi informatyka oraz serwisanta sprzętu RTV lub AGD - tu również fachowcy stawią się do 24 h od zgłoszenia. Infolinia jest czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Oferta „Prąd jak Prąd, ale z pomocą fachowców” jest dostępna dla klientów z całego kraju. Szczegóły oferty znajdują się na stronie www.zapewniamyenergie.pl, w stacjonarnych Biurach Obsługi Klienta oraz na infolinii PGE Contact Center 422 222 222.

Promocję nowej oferty wspiera ogólnopolska kampania reklamowa.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24