- Umowa obowiązuje do końca marca. Nasze spoty są emitowane codziennie przed, w trakcie i po programie Pogoda.pl. Można je obejrzeć trzy razy w ciągu doby, o godz. 20.30, 22.30 i 2.40 w nocy - wylicza Piotr Mamczur z wydziału promocji i współpracy międzynarodowej Urzędu Miasta Rzeszowa.
Urzędnicy tłumaczą, że takie pory emisji nie są przypadkowe.
- Dzięki temu nasze reklamy wieczorem obejrzą widzowie w europejskiej strefie czasowej, ale także w Stanach Zjednoczonych. Do końca marca zostaną wyświetlone prawie 300 razy - dodaje Piotr Mamczur.
Program, podczas którego reklamuje się Rzeszów to nowy rodzaj prognozy pogody. Są tu m.in. informacje dla podróżników, żeglarzy, biegaczy i ciśnieniowców. W trakcie emisji pokazywane są najpiękniejsze zakątki kraju, niecodzienne zjawiska przyrodnicze oraz ciekawostki meteorologiczne i astronomiczne. Za kampanię miasto zapłaci ponad 186 tys. zł.
- Liczymy, że pokazując Rzeszów na całym świecie ściągniemy do siebie zagranicznych turystów. Kolejnym krokiem będzie szykowana już kolejna akcja promocyjna, tym razem na billboardach przy dużych, europejskich lotniskach - mówi P. Mamczur.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Nagłe wieści o Janinie i Tadeuszu z "Sanatorium miłości"! Znamy sensacyjne szczegóły
- "Nasz Nowy Dom" czekają spore zmiany! Romanowska nie pomoże już biednym rodzinom
- Tak córka Marty Kaczyńskiej radzi sobie w Korei. Niesamowite, jak się zmieniła [FOTO]
- Prześledziliśmy przemianę włosów Majdana. Było ściernisko, a dziś jest San Francisco