Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Rzeszów zareklamuje się w telewizji

Beata Terczyńska
Eliza Bobola, Aleksandra Leśniak, Konrad Rząsa i Michał Tomas to bohaterowie rzeszowskiego spotu adresowanego głównie do młodych ludzi.
Eliza Bobola, Aleksandra Leśniak, Konrad Rząsa i Michał Tomas to bohaterowie rzeszowskiego spotu adresowanego głównie do młodych ludzi. Archiwum
Miasto planuje dwutygodniową reklamę Rzeszowa w telewizji. Spoty pojawią się przed serwisami informacyjnymi w TVN 24, Polsat i TVP.

Rzeszowscy urzędnicy nie chcą zdradzić, ile będzie kosztowała ogólnopolska reklama telewizyjna.

Nowa reklama Rzeszowa. Z dziećmi [FILM]

- Negocjujemy nadal ceny - tłumaczy Katarzyna Pawlak z biura prasowego Urzędu Miasta. - Jesteśmy zainteresowani kampanią pod hasłem "Rzeszów - tutaj marzenia traktujemy poważnie!" w telewizji ogólnopolskiej i regionalnej.

Prezentacja nawet w 3D

Jest gotowy 30 sekundowy spot, zrealizowany przez agencję reklamową Bogaczewicz. Także w wersji 3D. Nagranie kosztowało 61 tys. zł, a sesja zdjęciowa dzieciaków - 5 tys. zł.

Bohaterami filmiku promującego Rzeszów są kilkulatki w strojach kosmonautów. Wypowiadają marzenia mające szanse spełnić się, jeśli pozostaną w Rzeszowie. Jeden z chłopców chce w przyszłości budować lekkie i wytrzymałe ściany statku kosmicznego z grafenu. Reklama mówi, że na Politechnice Rzeszowskiej trwają właśnie badania nad właściwościami tego materiału.

Kolejny dzieciak marzy o skonstruowaniu super szybkiego silnika. Filmik pokazuje, że montażem silników pomocniczych do Airbusa serii A 320 zajmują się pracownicy rzeszowskiego Hamiltona. Dziewczynka chce stworzyć komputer do sterowania statkiem kosmicznym, jej koleżanka - zostać pilotem. Takie szanse rozwoju dadzą im: Aviation Management i laboratorium informatyczne WSIiZ oraz lotnictwo i kosmonautyka na politechnice.

Promocja w Polsce

- Zamysł jest taki, by pokazać, że Rzeszów to dobre miejsce na naukę, rozwój, studia, pracę, życie. Tu są uczelnie i firmy pozwalające spełniać marzenia - tłumaczyła Agnieszka Szczekala z wydziału promocji UM.

Kampania to nie tylko spoty telewizyjne. Są też zakusy na emisję filmików przed seansami w kinach, a także bilboardy i reklamy w prasie ogólnopolskiej.

- Część kampanii planowana jest jeszcze na ten rok, a reszta na 2013 - mówi K. Pawlak. - Zaczniemy od bilboardów w naszym mieście. Później pokażemy się w innych większych ośrodkach, bo na tego rodzaju promocji w kraju najbardziej nam zależy.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24