1. Nowiny
  2. Komunikaty
  3. O B W I E S Z C Z E N I E Na podstawie art. 11d ust. 5...
Wróć do listy komunikatów

O B W I E S Z C Z E N I E Na podstawie art. 11d ust. 5...

O B W I E S Z C Z E N I E
Na podstawie art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz.311) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.
– Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz.572),
STAROSTA NOWOTARSKI
zawiadamia, że na wniosek:Burmistrza Rabki-Zdroju, ul. Parkowa 2, 34-700 Rabka-Zdrój,reprezentowanego przez pełnomocnika: Pana Ryszarda Mazur, adres do korespondencji: Biuro Projektowe DrogInwest Ryszard Mazur, ul. Kliszczaków 8, 34-700 Rabka-Zdrój,z dnia: 11.03.2024 r. (data wpływu: 11.03.2024 r.), uzupełniony w dniach 14.03.2024 r. i 18.04.2024 r.,zostało wszczęte postępowanie w sprawie:wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogoweji zatwierdzenia projektu zagospodarowania terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego dla inwestycji pn.:
„Budowa drogi gminnej klasy D – dojazdowa o długości ok. 748 m wraz z budową
skrzyżowania drogi gminnej z drogą wojewódzką nr 958 w m. Chabówka.”
Inwestycja planowana jest do realizacji w: jednostka ewidencyjna Rabka-Zdrój [121112_5], obręb Chabówka [0001], powiat nowotarski, województwo małopolskie, na niżej wymienionych działkach ewidencyjnych, zlokalizowanych:
między liniami rozgraniczającymi teren projektowanego pasa drogowego drogi gminnej:1) przeznaczonych pod drogę w całości: 455, 404;
podlegających podziałowi: 457/1(457), 456/1(456), 454/5(454/3), 421/1(421), 420/1 (420), 419/1(419), 417/1(417), 406/1(406), 405/1(405), 403/1 (403), 382/1(382), 386/1(386), 385/1(385), 384/1(384), 373/1(373),372/1(372), 371/1(371), 370/1(370), 349/1(349), 348/1 (348),347/1(347), 346/1(346), 345/1(345), 344/1(344),342/1(342);


poza liniami rozgraniczającymi teren projektowanego pasa drogowego drogi gminnej:1) w granicach terenu objętego obowiązkiem i terminem rozbiórki istniejących obiektów budowlanych nieprzewidzianych do dalszego użytkowania:457/2 (457),454/6(454/3), 420/2(420),419/2 (419),417/2 (417), 406/2 (406),405/2 (405),403/2 (403),386/2 (386),385/2 (385),384/2 (384),373/2 (373),372/2 (372),371/2 (371),370/2 (370),349/2 (349), 348/2(348),347/2 (347),346/2 (346),341;
w granicach terenu objętego obowiązkiem budowy lub przebudowy sieci uzbrojenia terenu: 454/6 (454/3),421/2 (421),342/2 (342),384/2 (384),373/2 (373),341, 70/2, 70/3;
w granicach terenu objętego obowiązkiem przebudowy innych dróg publicznych (droga wojewódzka nr 958): 523;
w granicach terenu objętego obowiązkiem budowy lub przebudowy zjazdów: 372/2(372);
w granicach terenu niezbędnego do realizacji inwestycji – teren linii kolejowej: 340/8; 340/2; 340/1;


W odniesieniu do nieruchomości, które znajdują się między liniami rozgraniczającymi teren projektowanego pasa drogowego i podlegają podziałowi – przed nawiasem podano numer działki, która powstaje w wyniku zatwierdzenia podziału i jest przeznaczona pod drogę; w nawiasie podano numer działki przed podziałem. W odniesieniu do nieruchomości objętych obowiązkami, które podlegają podziałowi – przed nawiasem podano numer działki, która powstaje w wyniku zatwierdzenia podziału i pozostaje w dotychczasowym użytkowaniu, a jej część zostaje objęta ww. obowiązkami; w nawiasie podano numer działki przed podziałem.
W związku z tym zainteresowane strony będące uczestnikami tego postępowania, mogą zapoznać się z aktami sprawy oraz wnieść swoje uwagi i zastrzeżenia do przedmiotu postępowania w Wydziale Administracji Budowlano-Architektonicznej Starostwa Powiatowego w Nowym Targu(ul. Bolesława Wstydliwego 14, pokój nr 3.40, II piętro, wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu terminu telefonicznie lub mailowo–prowadząca sprawę inspektor Aleksandra Zawadzka, nr tel. 182610767, e-mail: [email protected] (godziny przyjmowania stron: poniedziałek–07:30 -15:00; wtorek–07:30-11:00; czwartek–11:00-15:00; piątek–07:30-11:00). Doręczenie uważa się za dokonane w dniu odbioru zawiadomienia przez Wnioskodawcę, a dla pozostałych stron – po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. ukazania się obwieszczenia zawiadamiającego o wszczęciu postępowania administracyjnego (zgodnie z art. 49 Kpa).