Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Urzędowa rewolucja w Tarnobrzegu

Grzegorz Lipiec
Norbert Mastalerz (na pierwszym planie), prezydent Tarnobrzeg od 1 lutego wprowadza w życie reorganizację w Urzędzie Miasta.
Norbert Mastalerz (na pierwszym planie), prezydent Tarnobrzeg od 1 lutego wprowadza w życie reorganizację w Urzędzie Miasta. Fot. Grzegorz Lipiec
Norbert Mastalerz, prezydent Tarnobrzega zmienia strukturę Urzędu Miasta. Likwidowane są wydziały pokrywające się w swoich kompetencjach. Czy zmniejszy się liczba urzędników?

.- Dzięki nowej strukturze, wydziały magistratu nie będą się już dublowały kompetencjami. Jestem przekonany, że usprawni to pracę urzędu miejskiego - mówi Norbert Mastalerz, prezydent Tarnobrzega.

Co nowego w Urzędzie Miasta w Tarnobrzegu

W tarnobrzeskim magistracie wydział organizacyjny i gospodarczy, biuro zamówień publicznych i stanowisko do spraw bhp utworzą nowy wydział organizacyjny. Połączone zostaną: wydział spraw obywatelskich z zarządzaniem kryzysowym, wydział edukacji i zdrowia z wydziałem kultury, sportu i turystyki, wydział urbanistyki, architektury i budownictwa z wydziałem techniczno-inwestycyjnym i drogownictwa, wydział spraw komunalnych z wydziałem ochrony środowiska i rolnictwa.

Biuro Informacji i Promocji zostanie zastąpione przez Kancelarię Prezydenta, tworzona przez doradców, asystentów włodarza naszego miasta oraz pracownika odpowiadającego za promocję. Od 1 lutego przestaną istnieć niektóre stanowiska pracy w magistracie, ale przybędzie na przykład pełnomocnik do spraw osób niepełnosprawnych.
Niektóre wydziały bez zmian

Wciąż w strukturze tarnobrzeskiego magistratu funkcjonować będą wydziały: budżetu i finansów, komunikacji, świadczeń społecznych, geodezji i gospodarki gruntami, rozwoju miasta i funduszy pomocowych. A także: straż miejska, Urząd Stanu Cywilnego, Biuro Rady Miasta, Biuro Obsługi Interesantów, audytor wewnętrzny, pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych oraz miejski rzecznik konsumentów.

W tarnobrzeskim urzędzie miejskim zatrudnionych jest 231 osób, z czego na stanowiskach urzędniczych 210, a na stanowiskach pomocniczych i obsługi 21 osób. W ciągu najbliższych kilkunastu dni zobaczymy, czy reorganizacja przyniesie ograniczenie armii urzędników, czy też może będzie odwrotnie.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24