Mistrz Gry oczekuje od zawodników odpowiedzi na pytania dotyczące historii i zabytków Przemyśla. Każda drużyna musi odpowiedzieć na pięć pytań. W zamian otrzymuje zaklęcia, którymi może pokonać duchy i zjawy i w zamian otrzymać artefakty.
Poznaliśmy miejsca, które muszą odwiedzić zawodnicy. Czekają tam duchy i zjawy.
Po wyjściu od Strażnika Miejskich Lochów, muszą iść do Muzeum Historii Miasta.
Tam czeka na nich Mistrz Gry - Pan Pytań i Zaklęć. W zamian za prawidłowe odpowiedzi Mistrz przekaże zawodnikom zaklęcia do pokonania duchów i zjaw.
Każda drużyna musi pokonać pięć losowo wybranych postaci z dziewięciu przygotowanych przez organizatorów gry.
W okolicach kościoła Franciszkanów czeka Mnich i szlachcic Wojakowski, ich arefakt to szkatułka z relikwiami.
Na Placu na Bramie czyha duch szalonego Diabła Stadnickiego z szablą, jako trofeum.
Strażnik Pierścienia z pierścieniem oczekuje na wzgórzu katedralnym.
Kopiec Tatarski to królestwo diabła - strażnika skarbów. Ma złote dukaty.
Na Zniesienia czeka duch księcia Przemysława, a na zamku duch Anny.
Duchy Twierdzy Przemyskiej spacerują Wybrzeżem Piłsudskiego. Ich artefakty to róża i rozkaz gen. Kusmanka.
Fajka czeka na zawodników w Bramie Sanockiej Dolnej.
Ostatnie miejsce to plac w parku obok dawnej skoczni. Z rybą czeka tam pradawny strażnik rzecznych wód.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?