Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zbliża się finał wojewódzki Coca Cola Cup 2015

Miłosz Bieniaszewski
Zwycięzcy tegorocznej edycji Coca Cola Cup pojadą do Madrytu.
Zwycięzcy tegorocznej edycji Coca Cola Cup pojadą do Madrytu. Organizator
Wielkimi krokami zbliża się wojewódzki finał tegorocznej edycji Coca Cola Cup 2015. Wśród chłopców o grę w finale krajowym rywalizować będzie 16 drużyn, a wśród dziewcząt 8 zespołów.

Finalistów na Podkarpaciu wyłoniły dwie rundy eliminacyjne. Finał odbędzie się na Stadionie Miejskim w Rzeszowie 2. czerwca, a jego zwycięzcy pojadą do Gdańska, gdzie na Targu Węglowym wyłonione zostaną najlepsze drużyny w Polsce.

Bić się jest o co, bo zwycięzcy w nagrodę pojadą na czterodniowy obóz treningowy do Madrytu, gdzie pod okiem profesjonalnych trenerów będą mogli szlifować swoje piłkarskie umiejętności na obiektach "Królewskich".

Ponownie ambasadorem turnieju jest najlepszy polski zawodnik, czyli Robert Lewandowski.

- Kiedy sam przed laty grałem w Coca Cola Cup, wyjątkową atrakcją była dla mnie możliwość rywalizacji w dużym, ogólnopolskim turnieju. W dużej mierze dzięki temu zacząłem myśleć na poważnie o karierze piłkarskiej. Wiek gimnazjalny jest kluczowy dla młodych ludzi, którzy chcą się rozwijać w swojej dyscyplinie. Jestem przekonany, że w tegorocznym Coca-Cola Cup, jak co roku, zobaczymy wiele znakomitych piłkarskich talentów - powiedział.

W tegorocznym turnieju udział wzięło 3948 zespołów - łącznie blisko 40 000 gimnazjalistów z każdego zakątka Polski. Po rozegraniu ponad 2300 meczów drugiej rundy Coca-Cola Cup w grze pozostaną 384 drużyny (256 chłopięcych i 128 dziewczęcych).

- W ciągu 17 lat polskiej edycji Coca-Cola Cup w naszych rozgrywkach wzięło udział już 680 000 młodych ludzi. Dla wielu z nich, tak jak dla Roberta Lewandowskiego, był to pierwszy krok do wspaniałej sportowej kariery. Bardzo się cieszę, że Coca-Cola Cup cieszy się niesłabnącą popularnością i wciąż angażuje każdego roku prawie 40 000 młodych ludzi, dostarczając im niepowtarzalnych sportowych emocji oraz inspirując do aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu z rówieśnikami - powiedziała Anna Solarek, kierownik ds. projektów sportowych w Coca-Cola Poland Services.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24