Zbliża się finał wojewódzki Coca Cola Cup 2015

Miłosz Bieniaszewski
Zwycięzcy tegorocznej edycji Coca Cola Cup pojadą do Madrytu.
Zwycięzcy tegorocznej edycji Coca Cola Cup pojadą do Madrytu. Organizator
Wielkimi krokami zbliża się wojewódzki finał tegorocznej edycji Coca Cola Cup 2015. Wśród chłopców o grę w finale krajowym rywalizować będzie 16 drużyn, a wśród dziewcząt 8 zespołów.

Finalistów na Podkarpaciu wyłoniły dwie rundy eliminacyjne. Finał odbędzie się na Stadionie Miejskim w Rzeszowie 2. czerwca, a jego zwycięzcy pojadą do Gdańska, gdzie na Targu Węglowym wyłonione zostaną najlepsze drużyny w Polsce.

Bić się jest o co, bo zwycięzcy w nagrodę pojadą na czterodniowy obóz treningowy do Madrytu, gdzie pod okiem profesjonalnych trenerów będą mogli szlifować swoje piłkarskie umiejętności na obiektach "Królewskich".

Ponownie ambasadorem turnieju jest najlepszy polski zawodnik, czyli Robert Lewandowski.

- Kiedy sam przed laty grałem w Coca Cola Cup, wyjątkową atrakcją była dla mnie możliwość rywalizacji w dużym, ogólnopolskim turnieju. W dużej mierze dzięki temu zacząłem myśleć na poważnie o karierze piłkarskiej. Wiek gimnazjalny jest kluczowy dla młodych ludzi, którzy chcą się rozwijać w swojej dyscyplinie. Jestem przekonany, że w tegorocznym Coca-Cola Cup, jak co roku, zobaczymy wiele znakomitych piłkarskich talentów - powiedział.

W tegorocznym turnieju udział wzięło 3948 zespołów - łącznie blisko 40 000 gimnazjalistów z każdego zakątka Polski. Po rozegraniu ponad 2300 meczów drugiej rundy Coca-Cola Cup w grze pozostaną 384 drużyny (256 chłopięcych i 128 dziewczęcych).

- W ciągu 17 lat polskiej edycji Coca-Cola Cup w naszych rozgrywkach wzięło udział już 680 000 młodych ludzi. Dla wielu z nich, tak jak dla Roberta Lewandowskiego, był to pierwszy krok do wspaniałej sportowej kariery. Bardzo się cieszę, że Coca-Cola Cup cieszy się niesłabnącą popularnością i wciąż angażuje każdego roku prawie 40 000 młodych ludzi, dostarczając im niepowtarzalnych sportowych emocji oraz inspirując do aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu z rówieśnikami - powiedziała Anna Solarek, kierownik ds. projektów sportowych w Coca-Cola Poland Services.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie