Zobacz, za co PGE Obrót zdobył tytuł Handlowca Roku

Oprac. si
Zobacz, za co PGE Obrót zdobył tytuł Handlowca RokuZ prawej, prezes Paweł Prządka.
Zobacz, za co PGE Obrót zdobył tytuł Handlowca RokuZ prawej, prezes Paweł Prządka. Fot. Archiwum- PGE
W konkursie Lider Świata Energii PGE Obrót zdobyła tytuł „Handlowiec Roku”. To prestiżowa nagroda przyznana m.in. za działanie zgodnie z Dobrymi Praktykami Sprzedawców Energii Elektrycznej Towarzystwa Obrotu Energią (TOE) oraz za wysoką jakość obsługi.

PGE Obrót, razem z największymi sprzedawcami energii elektrycznej, podpisała w 2014 r. Kodeks Dobrych Praktyk TOE potwierdzając, że jest rzetelnym partnerem na rynku. Zgodnie z kodeksem sprzedawca zobowiązany jest m.in. do formułowania umów w sposób zrozumiały i jednoznaczny, informowania klienta o miejscu i sposobie zapoznania się
z obowiązującymi taryfami i ofertami oraz o przysługujących mu prawach.

Kto zaufał
PGE Obrót obdarzyło zaufaniem już ponad 5 milionów klientów, którzy postrzegają spółkę jako wiarygodną i konkurencyjną. W efekcie podjętych działań spółka w 2014 r. po raz kolejny otrzymała godło Firma Przyjazna Klientowi – nagrodę, o przyznaniu której decydują tylko i wyłącznie klienci.
- Klienci dostrzegają, że PGE Obrót dostosowuje swoją ofertę do indywidualnych potrzeb, a także sukcesywnie podnosi poziom obsługi i usług posprzedażowych. Tytuł „Handlowiec Roku” potwierdza, że spółka  nieustannie wdraża proklienckie rozwiązania. – stwierdza Paweł Prządka, prezes zarządu PGE Obrót.

Nowe inwestycje
Spółka inwestuje w nowoczesne rozwiązania ułatwiające komunikację na linii klient–firma. Jednym z przykładów takich działań jest uruchomienie nowoczesnego PGE Contact Center (tel: 422 222 222), które umożliwia klientowi realizację wszystkich formalności bez wychodzenia z domu. W stacjonarnych Biurach Obsługi Klienta kontynuowany jest również projekt „Ambasador Jakości”, polegający na pomocy klientom jeszcze zanim trafią do stanowiska obsługi m.in. w zakresie wypełniania i kompletowania dokumentów. Przeprowadzone badania wskazują. że z takiego rozwiązania zadowolonych jest aż 93 proc. klientów.

 

Kiedy dostaniesz pieniądze za rozliczenie PIT? To zależy od Ciebie.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 3

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

M
Marian

Handlowiec roku a ebok jak nie działał tak nie działa hehe stacjonarne biura polikwidowane, infolinia Cię zlewa, po prostu 21. wiek w energetyce....

d
dziadek

Jeżeli są tak dobrzy to dlaczego likwidują BOK-i i klient teraz musi bardzo daleko jechać by coś załatwić?.
By obniżyć cenę energii rozdzielono na kszty przesyłu,oplaty stałe, oplaty zmienne  i inne bez których nie można kupić ani 1KW energii. 
Więc  koszt 1 KW to wszystkie koszty razem a nie tylko cena za energię, której bez nich nie można kupić.

l
laki

energia  niedroga  tylko opłaty przesyłowe   - porażka  !!!!    zarabiają  miliardy     z  naszych kieszeni  a  byle  wichura  i  setki  wiosek  bez  prądu  !!!!  

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3