Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Chuck Norris na wakacje przyjedzie na Podkarpacie

Tomasz Jefimow
Chuck Norris to prawdziwy twardziel.
Chuck Norris to prawdziwy twardziel. Internet
Sanok, Krosno, Jasło i okolice Niska - tam na wakacje wybiera się Chuck Norris. Nie wierzycie? Obejrzyjcie film.

Od wczoraj w sieci krąży filmik z Chuckiem Norrisem, reklamującym usługi jednego z banków. To już kolejny z serii spotów reklamowych z najsłynniejszym w Polsce "Strażnikiem Teksasu" w głównej roli.

Tym razem aktor, przeglądając folder reklamowy, wybiera miejsce na wakacje. Zatrzymuje wzrok na stronie z ofertą wypoczynku w podkarpackich miastach. Zapytany przez bankowca, gdzie się wybiera, Chuck Norris odpowiada z amerykańskim akcentem: Sanok, Krosno, Jasło. I okolice Niska - dodaje.

To ostatnie słowo podchwytuje bankowiec, sugerując niskie raty kredytu w ofercie banku, lecz szybko milknie pod mrożącym spojrzeniem posłanym spod kapelusza Teksańczyka.

Spot kończy się jednym z wielu "faktów o Chucku Norrisie". Zapytany co robi w wakacje, odpowiada, że "zabija czas".

Włodarze miast, które wymienia aktor są zaskoczeni taką niespodziewaną i darmową reklamą.

- Przed chwilą obejrzałam ten filmik - przyznaje Agata Koba, rzeczniczka Urzędu Miasta Jasła. - Mam mieszane uczucia, bo spodziewam się różnych komentarzy internautów. Ale z drugiej strony, jeśli tyle osób to ogląda, to pewnie przyczyni się do promocji naszych miast. To dobrze, bo akurat Jasło, Sanok i Krosno tworzą Podkarpackie Trójmiasto i taka reklama się przyda.

- Promowaliśmy się wspólnie, może ktoś zapamiętał nasze działania i dlatego nasze miasta pojawiły się w tym spocie? - zastanawia się Joanna Sowa, rzeczniczka UM w Krośnie. - Ale to nie była nasza inicjatywa, bo mamy własną strategię promocji - dodaje.

Filmik szybko zdobywa sobie popularność w sieci. Internauci błyskawicznie go podchwycili i dzielą się linkami. Trafił m.in. na wykop, maxior, krąży na portalach społecznościowych.

Według Leszka Gajosa, socjologa z Rzeszowa, pomysł z zatrudnieniem Chucka Norrisa do reklamy banku był trafiony.

- Aktor jest popularny tak jak Żmijewski czy Majewski, ale tańszy bo szczyt sławy ma za sobą. A zarazem widz doceni, że usługę banku reklamuje "znany gość z Ameryki".

Norris grając w filmach zyskał wizerunek twardego faceta. Ten stał się podstawą do tworzenia żartów na jego temat, nawiązujących do jego "mocy i możliwości".

- W Polsce w reklamie często wykorzystuje się humor. Spoty z aktorem, który jest bohaterem niezliczonych żarcików wpasowały się w ten trend. Stąd też ich wielkie powodzenie w sieci - komentuje Gajos.

Jak Gajos ocenia pojawienie się w tym kontekście podkarpackich miast - jako celu wakacyjnego urlopu "Strażnika Teksasu"?

- Nieważne, dobrze czy źle, byle mówili - żartuje Gajos. - A poważniej: jeśli dzięki temu te miasta zaistnieją szerzej w świadomości wielu ludzi, to jest dla nich dobra promocja.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wideo
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24