Dyskusja w internecie. W tematach handlowych najczęściej padają słowa: Ikea, Empik, Lidl i Biedronka

Oprac. (d-ka)
Ikea wspomniana została w ponad 6 tys. publikacji w ciągu zaledwie miesiąca, choć nie zawsze były to wzmianki pozytywne.
Ikea wspomniana została w ponad 6 tys. publikacji w ciągu zaledwie miesiąca, choć nie zawsze były to wzmianki pozytywne. Archiwum/mmlublin.pl
Niekwestionowanym liderem dyskusji jest Ikea.

Wynika to najnowszego rankingu Instytut Monitorowania Mediów.  Następne w kolejności są  Empik, a zaraz potem dyskonty: Biedronka i Lidl.

Ikea wspomniana ponad 6 tys. razy

Ikea wspomniana została w ponad 6 tys. publikacji w ciągu zaledwie miesiąca, choć nie zawsze były to wzmianki pozytywne. Biedronka była najczęściej wspominanym w Internecie sklepem spożywczo-przemysłowym we wrześniu (4,4 tys. publikacji). Za nią uplasował się Lidl i Tesco. Najczęściej wspominaną w Internecie lokalną siecią handlową był wywodzący się z Olsztyna Rast, należący do sieci Bomi. Ponad 320 publikacji w ciągu miesiąca to gorzkie zwycięstwo - większość z nich dotyczyła słabej kondycji firmy. Na drugim miejscu znalazł się Lewiatan, na trzecim sieć MarcPol.

Ikea zdominowała konkurencję nie tylko na rynku wnętrzarskim - była we wrześniu częściej wzmiankowana niż czołowe sklepy spożywcze. Prowadzi też w zestawieniu sklepów specjalistycznych. Na drugim miejscu z imponującym wynikiem 5,5 tys. publikacji w ciągu zaledwie 30 dni znalazła się sieć Empik. Trzecie miejsce należy do MediaMarkt. Kolejne miejsca zestawienia, poza należącą do Decathlonu piątą pozycją, zajmują markety budowlane i sklepy ze sprzętem RTV-AGD.

Hurtownie cytowane rzadziej

Samoobsługowe hurtownie, przeznaczone głównie dla przedsiębiorców, cieszą się znacznie mniejszym zainteresowaniem internautów niż ich detaliczne odpowiedniki. Najczęściej wzmiankowany we wrześniu był Selgros Cash and Carry z wynikiem powyżej 250 publikacji. Na drugim miejscu znalazła się sieć Makro, na trzecim Eurocash.

Analizę wykonano na podstawie ponad 39 406 materiałów internetowych dostarczonych przez Instytut Monitorowania Mediów, w których pojawiły się nazwy sieci handlowych. Raport obejmuje materiały od 1 do 30 września 2012 r. Autorką raportu jest Nina Olszewska, starsza specjalistka analiz przekazów mediowych IMM.

 

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

W tym roku czekają nas dynamiczne zmiany na rynku pracy

Wideo

Materiał oryginalny: Dyskusja w internecie. W tematach handlowych najczęściej padają słowa: Ikea, Empik, Lidl i Biedronka - Gazeta Pomorska

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 3

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

i
ikeamaniak

a ja polecam sklep internetowy z produktami IKEA www.smille24.pl 

J
Janek

A będzie w Bydgoszczy:) 
 

m
mmx

mi sie IKEA marzy w Toruniu !!!
byłoby pięknie

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3