reklama

Jerzy Janowicz - ile jest reklamowo wart?

Dane i wypowiedzi za Wirtualne Media; Wideo za TVP Sport

Wideo

Zobacz galerię (0 zdjęć)
Tenisista Jerzy Janowicz wart jest przynajmniej pół mln zł za jedną kampanię reklamową i mimo młodego wieku pod względem reklamowym jest „produktem kompletnym” - podają Wirtualne Media.

- Jerzemu Janowiczowi sprzyjają czynniki pozasportowe - jest młody, nie był jeszcze eksploatowany w kampaniach reklamowych. Jest nietuzinkowy - wyróżnia się, jest ekspresyjny, czasem kontrowersyjny - mówił portalowi WM Michał Drelich, prezes agencji marketingu sportowego Sport Evolution.

Gwiazda tenisisty dopiero wschodzi, ale występ w tegorocznym Wimbledonie może być dla niego prawdziwym punktem zwrotnym. Wimbledon to coś więcej niż tenis - to prawdziwa świątynia tego sportu, symbol tradycji i prestiżu dyscypliny. Sukcesy osiągane w takim turnieju, w tak globalnej dyscyplinie sportu sprawiają, że o Janowiczu robi się naprawdę głośno - nie tylko w Polsce.

- Dzięki temu rośnie też jego wartość reklamowa. W zeszłorocznym zestawieniu magazynu „Forbes” Janowicz nie pojawił się jeszcze wśród 100 najcenniejszych gwiazd polskiego show-biznesu - uważa Michał Drelich. - Jestem przekonany, że w tym roku w tym zestawieniu zadebiutuje i myślę, że może zająć miejsce w czołowej trzydziestce - może nawet wyżej, jeśli za sukcesem w Wimbledonie pójdą kolejne udane występy, w tym zwłaszcza awans polskiej reprezentacji do elity światowej Pucharu Davisa. Sądzę, że wartość Janowicza może zostać wyceniona na 300-500 tys. złotych.

A jak inni nasi sportowcy? Jak podają Wirtualne Media, w pierwszej dziesiątce rankingu prezentującego 100 najcenniejszych gwiazd polskiego show-biznesu w 2012 roku, przygotowanego przez miesięcznik „Forbes”, znalazło się aż sześciu sportowców. Na pierwszym miejscu jest tenisistka Agnieszka Radwańska, której wartość wyceniana jest przez reklamodawców na 882 tys. złotych za pojedynczą kampanię. Miejsca od trzeciego do szóstego okupują piłkarze. Są to kolejno: Robert Lewandowski - 738 tys. zł, Wojciech Szczęsny - 674,5 tys. zł, Jakub Błaszczykowski - 651 tys. zł oraz Przemysław Tytoń - 643 tys. zł. Na dziewiątym miejscu jest koszykarz Marcin Gortat - 619,5 tys. zł.

Materiał oryginalny: Jerzy Janowicz - ile jest reklamowo wart? - Gazeta Pomorska

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3