Ogólnopolska firma będzie miała w Millenium Hall dwa razy większą powierzchnię niż pierwotnie planowano. - LPP S.A. otworzy w 4 sklepy: Reserved (na powierzchni 1200 metrów kw.), Cropp (na powierzchni 300 metrów kw.), Mohito (na powierzchni 220 metrów kw.) i House (na powierzchni 300 metrów kw.).
Reserved to marka odzieżowa, której kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dzieci dostępne są w 10 europejskich krajach. Jest skierowana do tych, którzy szukają światowych trendów za przystępną cenę.
Cropp natomiast oferuje kolekcje dla młodych ludzi, które wyróżnia modne i inspirujące wzornictwo. Jest to marka miejska. Najlepiej prezentuje się na ulicach i w klubach, czyli wszędzie tam, gdzie młodzi ludzie chcą pokazać, że mają styl i niebanalny pomysł na siebie.
W Millenium Hall pojawi się także House, czyli młodzieżowe kolekcje skierowane do
szerokiego grona osób. To oferta dla tych, dla których muzyka jest źródłem inspiracji i nierozerwalnym elementem życia.
Oferta marki Mohito skierowana jest do kobiet w wieku 25 - 35 lat, niezależnych, prowadzących aktywny tryb życia, a jednocześnie ceniących sobie wygodny, miejski szyk i swobodę. Nazwa Mohito nawiązuje do orzeźwiającego i modnego drinka. Takie są właśnie ubrania tej marki: kobiece, naturalne, z wyczuciem smaku i umiejętnie łączące różnorodne style.
Otwarcie Millenium Hall w Rzeszowie zaplanowane jest na październik 2011 roku.
Pre-opening Millenium Hall Square odbędzie się 4 lipca 2011 roku. Impreza zapowiada się naprawdę nieźle. Jej główną atrakcją będzie koncert Suzanne Vega.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?