MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Konferencja: Efekty działań marketingowych

Józef Lonczak [email protected]
Konferencja będzie się w Zespole Pałacowo-Parkowym oraz Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Iwoniczu.
Konferencja będzie się w Zespole Pałacowo-Parkowym oraz Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Iwoniczu.
Trzecia edycja międzynarodowej konferencji z cyklu Konsument a rynek odbędzie się w dniach 28-30 czerwca br. w Iwoniczu.

- Konferencja skierowana jest do przedstawicieli świata nauki oraz praktyków zainteresowanych pogłębianiem wiedzy na temat relacji pomiędzy firmami i ich klientami – wyjaśnia dr Grzegorz Hajduk z Katedry Marketingu Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego.

Konferencja odbędzie się w obiektach malowniczo położonego w regionie uzdrowiskowym Zespołu Pałacowo-Parkowego oraz Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Iwoniczu, co z pewnością ułatwi wymianę poglądów dotyczących efektów działań marketingowych.

Ocenią efekty działań marketingowych

- Podczas Konferencji zamierzamy skupić się na zagadnieniach związanych z identyfikacją i oceną efektów stosowania marketingu. Udział w Konferencji zapowiedzieli przedstawiciele 30 ośrodków naukowych z kraju i zagranicy – dodaje dr Hajduk.

Oprócz kilkudziesięciu naukowców krajowych i zagranicznych organizator (Katedra Marketingu wydziału Ekonomii UR) spodziewa się również reprezentantów władz samorządowych, władz Uniwersytetu Rzeszowskiego, przedstawicieli sponsorów.

Nauka z praktyką

Oprócz referatów ciekawie zapowiada się wymiana poglądów nt. skuteczności marketingu w praktyce. Wypowiadać się będą nie tylko pracownicy nauki jak: prof. Urszula Kałążna-Drewińska z Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, dr Krzysztof Andruszkiewicz z UMK w Toruniu, dr Sławomir Smyczek z AE w Katowicach i dr Darusz Dąbrowski z Politechniki Gdańskiej, ale również Stanisław Sroka, prezes znanej na całym świecie firmy Transsystem z Woli Dalszej k. Łańcuta.

Rada Programowa Konferencji: prof. dr hab. Sylwester Makarski, Uniwersytet Rzeszowski - przewodniczący

prof. dr hab. Maria Grzybek, Uniwersytet Rzeszowski

prof. dr hab. Stanisław Kaczmarczyk, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

prof. dr hab. Jerzy Kisielnicki, Uniwersytet Warszawski

prof. dr hab. Alicja Kusińska, Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur

doc. dr hab. Martin Mizla, Uniwersytet w Bratysławie

prof. dr hab. Genowefa Sobczyk, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

prof. dr hab. Aniela Styś, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

prof. dr hab. Jan W. Wiktor, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24