Firma Nazo z Przemyśla to firma rodzinna, która jest obecna na rynku już od 2007 roku. Powstała z pasji ludzi zajmujących się od lat sprzedażą obuwia dziecięcego.
- Początkowo, prowadząc firmę Tex, sprzedawaliśmy buty innych producentów. Wtedy zrodził się pomysł uruchomienia własnej produkcji. Mieliśmy koncept, ale potrzebny był park maszynowy. Udało się nawiązać współpracę ze słowacką firmą i tam tworzone były pierwsze zaprojektowane przez nas pary bucików dla dzieci. Potem produkcję przenieśliśmy do Polski i do dziś produkty naszej marki powstają w fabryce w Częstochowie. Sprzedajemy je w wielu krajach świata: od Chin po Amerykę - mówi Józef Groch, właściciel PPHU Nazo, który wspólnie z żoną Marią prowadzą firmę obuwniczą.
Produkty Nazo cieszą się dużym uznaniem konsumentów. Sukces to zasługa projektowania butów z myślą o zdrowiu i wygodzie dziecka, w oparciu o najbardziej aktualną wiedzę dotyczącą prawidłowego ułożenia i rozwoju stopy małego użytkownika. Dobre buty, czyli takie, które zapewniają odpowiednie wsparcie stóp, mogą zapobiec wielu problemom zdrowotnym, jak płaskostopie czy wady postawy, co jest szczególnie ważne w okresie intensywnego rozwoju fizycznego dziecka.
Poza obuwiem producent oferuje wkładki profilaktyczne wykonane ze skóry i pianki lateksowej zawierającej aktywny węgiel, które zwiększają komfort noszenia bucików. Posiadają one właściwości amortyzacyjne, ograniczają pocenie się stopy, zapobiegają namnażaniu się bakterii i tym samym niwelują nieprzyjemny zapach.
O walorach prozdrowotnych obuwia Nazo świadczy pozytywna opinia Instytutu Przemysłu Skórzanego wyrażona przyznaniem produktom znaku Zdrowa Stopa. Certyfikacja była poprzedzona szczegółowymi badaniami uwzględniającymi technologię produkcji, konstrukcję oraz jakość materiałów, które muszą być w pełni bezpieczne dla małych użytkowników.
- Nasze wyroby zostały nie tylko przebadane przez niezależną instytucję, ale również przetestowane przez dzieci w przedszkolach. Do wybranych placówek przekazaliśmy nieodpłatnie buty, które były noszone przez maluchy, a po określonym czasie użytkowania, otrzymaliśmy opinie od rodziców i wychowawców. Zwrócili oni uwagę przede wszystkim na to, że stopy dzieci pozostają suche nawet przy dużej aktywności i wysokich temperaturach, czego nie są w stanie zapewnić buciki wielu innych producentów. Cieszy nas, że rodzice, poszukując kolejnego, większego rozmiaru, ponownie wybierają naszą markę – mówi Józef Groch.
PPHU Nazo posiada bardzo szeroką gamę obuwia tekstylnego, zarówno dla dziewczynek, jak i chłopców w każdym wieku – od stawiających pierwsze kroki maluszków po nastolatki. Buty wpisują się w najnowsze trendy w dziedzinie designu. Atrakcyjne wzornictwo podoba się także dzieciom.
Buty Nazo oraz wkładki można kupić m.in. w jednym z dwóch sklepów firmowych: salonie obuwia dziecięcego „TEX” przy ul. Wincentego Pola 17 w Przemyślu oraz w sklepie „Bucik” mieszczącym się w centrum handlowym Full Market przy ul. Rejtana 53 w Rzeszowie. W obu punktach po wcześniejszym umówieniu się można skorzystać z bezpłatnych badań ortopedycznych stóp, które odbywają się średnio co 2 miesiące. Firma prowadzi też sprzedaż na Allegro (e-bucikpl), a wkrótce zostanie uruchomiony sklep internetowy.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Kaźmierska wróci za kraty? Mecenas Kaszewiak mówi, dlaczego tak się nie stanie
- Czyżewska była polską Marilyn Monroe. Dopiero teraz dostała kwiaty na grób
- Co się dzieje z Sylwią Bombą? Drobny szczegół totalnie ją odmienił [ZDJĘCIA]
- Olbrychski nie przypomina dawnego amanta "Jest jak Kopciuszek po dwunastej w nocy"