Dziś ratusz pochwalił się dziennikarzom nową kampanią reklamową "Rzeszów - tutaj marzenia traktujemy poważnie!".
Obejrzeliśmy 30 sekundowy spot przygotowany przez agencję reklamową Bogaczewicz. Jej bohaterami jest czwórka dzieci w wieku 6 - 8 lat, wybranych w castingach: Eliza Bobola, Aleksandra Leśniak, Konrad Rząsa i Michał Tomas.
- Chcieliśmy pokazać, że Rzeszów jest świetnym miejscem, gdzie można się uczyć, rozwijać, studiować, pracować, żyć i spełniać marzenia. Mamy wspaniałe szkoły, dobre firmy... - tłumaczą Agnieszka Szczekala z wydziału promocji i współpracy międzynarodowej Urzędu Miasta i Stanisław Sienko, wiceprezydent Rzeszowa. - Celujemy więc do młodych ludzi, młodych rodziców, bo u nas dzieci będą miały dobry start.
"W przyszłości zbuduję lekkie i bardzo wytrzymałe ściany statku kosmicznego z grafenu" - marzy jeden z bohaterów. Spot pokazuje, że chłopiec ma szanse spełnić to marzenie studiując na Politechnice Rzeszowskiej, gdzie trwają badania nad właściwościami tego materiału.
"A ja stworzę komputer do sterowania statkiem kosmicznym" - planuje Ola. Może to zrobić ucząc się w przyszłości w laboratorium informatycznym WSIiZ. Inny bohater chce skonstruować super szybki silnik. Filmik pokazuje, że montażem silników pomocniczych do Airbusa serii A 320 zajmują się pracownicy rzeszowskiego Hamiltona Sundstrand Poland.
"A wiecie kim ja będę? - pyta sześciolatka. - Waszym pilotem". To może się spełnić, gdy wybierze naukę na kierunku lotnictwo i kosmonautyka na PRz. Do wyboru ma też Aviation Management na WSIiZ.
Kampania ruszy w październiku. Planowane są reklamy w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, przed filmami w kinach, na bilbordach, w prasie. Jest też przygotowana wersja 3D reklamy.
- Dlaczego pomyśleliśmy o dzieciach? Bo są bardzo naturalne, z entuzjazmem podeszły do zadania. Szukaliśmy dokładnie takich dzieciaków, nie bojących się kamery. Wszystkie bardzo dobrze bawiły się na planie - śmieje się Grzegorz Bogaczewicz. - Nagranie trwało w sumie cztery dni.
Dzieci, które na konferencji prasowej podkreślały, że była to bardzo fajna przygoda, wystąpiły m.in. w specjalnie uszytych dla nich kombinezonach kosmicznych. Z pomarańczowego materiału, by było nawiązanie do logo miasta. Puszczają też papierowe samolociki z pomarańczowego papieru.
Nagranie spotu kosztowało 61 tys. zł, sesja zdjęciowa - 5 tys. Ile będzie kosztowała cała kampania - miasto na razie nie zdradza.
Ogólnopolska prapremiera spotu zaplanowana jest jutro podczas emisji programu śniadaniowego "Kawa czy herbata", który od godz. 6 do 8 nadawany będzie z Rzeszowa.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Ksiądz ze "Złotopolskich" wybrał sutannę, bo kochał się w mężczyźnie?!
- Porwała Mateuszka w "M jak Miłość". Nieznana historia Joanny Kasperskiej
- Aktorka Lena Góra prawie pokazała widowni obnażony dekolt! To działo się na scenie
- Maffashion i Michał mają wspólne plany po "TzG". To sporo mówi o ich relacji