Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Podkarpackie tworzy swój nowy wizerunek

Józef Lonczak [email protected] 017 867-22-57
Zakończył się pierwszy etap pracy nad strategią kreacji i promocji marki Województwa Podkarpackiego. Przetarg na stworzenie tego dokumentu wygrała w czerwcu 2009 roku Polska Agencja Rozwoju Turystyki.

Realizację tego zadania zlecił Samorząd Województwa Podkarpackiego, a na zlecenie PART międzynarodowa firma badawcza – Synovate przeprowadziła już badania. Na ich podstawie specjaliści z Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki przygotowali wstępny raport otwarcia marki.

Jaki ma być nasz wizerunek Obecnie, w ramach drugiego etapu prac, chcą zapoznać z nim jak największą liczbę osób i wywołać szeroką dyskusję na temat zawartych w nim opinii o naszym województwie, rozwiązań i pomysłów na wizerunek regionu.

Już odbyły się konsultacje wyników badań wśród przedstawicieli sektora gospodarczego i turystycznego. W najbliższy czwartek, 10 br.,, odbędzie się ostatnie spotkanie z tego cyklu - konsultacje z liderami życia społecznego. Odbywać się ono będzie w Sali Konferencyjnej Urzędu Marszałkowskiego przy ul. Towarnickiego 1 a w Rzeszowie. Początek o godzinie 11.

Jak nas widzą

- Strategia kreacji i promocji marki województwa podkarpackiego to dokument, który precyzyjnie określi strategiczne cele promocyjne, sposoby ich realizacji oraz narzędzia, jakimi należy się posłużyć, aby stworzyć wizerunek i markę naszego regionu. Obraz naszego województwa uzyskano po przeprowadzeniu badań ilościowych i jakościowych, które na zlecenie PART-u przeprowadziła firma Synovate – wyjaśnia Aleksandra Gorzelak–Nieduży, rzecznik prasowy Zarządu Woj. Podkarpackiego.

O słabe i silne strony województwa, skojarzenia, stereotypy, szanse na rozwój i pomysły na promocję Podkarpackiego ankieterzy pytali mieszkańców, turystów i biznesmenów. Szczegółową analizę badań oraz wstępny raport sporządzony w oparciu o uzyskane wyniki można znaleźć na stronie internetowej: www.part.com.pl/podkarpackie.

Stwórzmy wizerunek i markę

Opracowany przez PART wstępny raport poddawany jest obecnie szerokim konsultacjom społecznym. Aktualnie przeprowadzane są spotkania, podczas których regionalni liderzy opinii zapoznają się z głównymi tezami roboczego dokumentu oraz dyskutują na temat gospodarczych, turystycznych, kulturowych oraz społecznych aspektów marki.

- Zachęcam do włączenia się w tę dyskusję. W tym celu uruchomione zostało internetowe forum dyskusyjne. Na stronie: www.dyskusje.part.com.pl można znaleźć zarówno wyniki badań, wstępny raport, jak również wyrazić swoją opinię. Dzięki temu macie Państwo możliwość przekazania swoich uwag, a twórcy strategii mają szansę na skorzystanie z wiedzy i zaangażowania w budowanie strategii mieszkańców regionu – zaprasza Aleksandra Gorzelak–Nieduży.

Harmonogram prac

Według harmonogramu drugi etap prac, polegający na konsultacjach wyników badań i analizie wśród opiniotwórczych osób reprezentujących sektor gospodarczy, turystyczny i kulturalny oraz społeczny zakończy się w połowie września.

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24