Opony marki Dębica otrzymały najwyższą liczbę wskazań w ogólnopolskim badaniu postaw i preferencji konsumenckich „Dobry Produkt 2012”. Badanie przeprowadziła Redakcja "Forum Biznesu" - dodatku do "Dziennika Gazety Prawnej". Patronat oraz opiekę merytoryczną nad badaniem objął Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk.
Docenili konsumenci
Respondenci odpowiadali na pytania: które marki produktów uważają za najlepsze, godne zaufania w danej kategorii, które marki określają dobre jakościowo produkty. Badanie zrealizowano na próbie 1000 osób metodą komputerowo wspomaganych sondaży techniką wywiadu telefonicznego (CATI).
- Bardzo mnie cieszy, że marka Dębica uzyskała najwyższą ocenę wśród polskich konsumentów. Świadczy to o dużym zaufaniu użytkowników do opon wytwarzanych przez Dębicę. Kierowcy dali wyraz temu, że doceniają nasze zaangażowanie w produkcję opon spełniających coraz wyższe wymagania zarówno w zakresie osiągów, jak i bezpieczeństwa - powiedział Jacek Pryczek, prezes zarządu Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.
NIe pierwszy ranking dla Dębicy
Marka Dębica jest także, według opublikowanego przez dziennik „Rzeczpospolita” IX rankingu najcenniejszych polskich marek, 13-stą najczęściej wybieraną marką w Polsce i zajmuje 14-stą pozycję wśród najmocniejszych marek produktów niespożywczych oraz pierwszą wśród konkurencji. W ogólnej klasyfikacji, marka Dębica awansowała na 107. miejsce wobec 126., które przypadło jej w 2011 roku.
Firma Oponiarska Dębica S.A. w minionym roku znalazła się również w elitarnym „Rankingu 100 Najcenniejszych Firm Newsweeka”, w którym zajęła trzecią pozycję wśród przedsiębiorstw z branży motoryzacyjnej. Spółka została wyróżniona także w rankingu „Filarów Polskiej Gospodarki”, przygotowanym przez dziennik „Puls Biznesu” oraz agencję badania opinii TNS Pentor.
Ranking jest pierwszym w Polsce katalogiem dużych przedsiębiorstw, odgrywających czołową rolę w poszczególnych województwach, a finalistów wskazały lokalne samorządy. Wyróżnione pięć firm z województwa podkarpackiego, tak jak Firma Oponiarska Dębica S.A., charakteryzuje się stabilnością ekonomiczną oraz posiada znaczący udział w rozwoju regionu zarówno jako pracodawca, jak i podmiot wspierający działania na rzecz rozwoju lokalnej społeczności.
Z kolei, według rankingu największych eksporterów - przygotowanego przez „Rzeczpospolitą” spółka należy do grona 30-stu największych polskich eksporterów.
O rosnącej pozycji przedsiębiorstwa w skali całego kraju świadczą także wnioski z analizy rankingu „Lista 500” również dziennika „Rzeczpospolita”, w którym T.C. Dębica S.A. zajęła 37. lokatę pod względem udziału eksportu w całości sprzedaży.
Firma Oponiarska Dębica S.A. jest liderem polskiego rynku opon do samochodów osobowych i dostawczych. Od 1995 roku inwestorem strategicznym w Spółce jest amerykański koncern The Goodyear Tire & Rubber Company. Firma produkuje opony takich marek, jak: Dębica, Goodyear, Dunlop, Fulda i Sava. Sprzedaje swoje produkty w Polsce i 60 krajach na sześciu kontynentach, m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Włoszech, USA i Brazylii.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Chotecka i Pazura wymodlili sobie dziecko. Dali córce specjalne imię
- Tak Chyra spędza czas z małym synkiem! Dziecko jadło kurczaka z reklamówki | ZDJĘCIA
- Karolina Gilon wdzięczy się do Edwarda Miszczaka. Boi się, że straci pracę
- Katarzyna Figura rzadko widuje się z córkami, ale jest z tego bardzo dumna