POLOmarket docenia rodzimą żywność i kupuje towary od polskich rolników, hodowców i producentów. Poza produktami brandowymi w ofercie sklepów sieci znajduje się produkty regionalne w większości kategorii.
W sklepach wiszą plakaty reklamujące akcję "Z Polski, z regionu, z POLO" oraz tablice w czerwieni i bieli.
Klienci sklepów sieci doceniają wybór produktów pochodzących z kraju i to, że są one sprzedawane w polskim sklepie. Ideę patriotyzmu konsumenckiego przybliżają postaci Klekota i Orłowskiego z właściwym dla siebie bezpretensjonalnym humorem i nostalgicznym rozrzewnieniem.
Źródło: POLOmarket
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Komunie dzieci gwiazd są jak wesela. Najpierw ciało Chrystusa, potem DMUCHANY ZAMEK
- Ujawniamy listę klientów internetowej szamanki! Gwiazdy telewizji i żony piłkarzy...
- Tak żyje "Biały Cygan" Bogdan Trojanek. Zna Viki Gabor, adoptował dziecko z klasztoru
- Skrzynecka przesadza z retuszem? Tak wymalowała się na wycieczkę. Jak w tym chodzić?