reklama

Program Internetbeta 2011 w Rzeszowie

mmazurZaktualizowano 
sxc.hu
 

ŚRODA 14 września 2011

AULA M8

09:00 - 09:50 Rejestracja

09:50 - 10:00 Rozpoczęcie konferencji

10:00 - 10:30 Brendan Ciecko My Backstage Pass: Designing for the Stars

10:30 - 11:00 Ed Byrne Cloud Computing for IT 2.0

11:00 - 11:30 Jaromir Działo Działaj globalnie, czyli Topicmarks w Dolinie Krzemowej

11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

11:45 - 12:15 Ramon Suarez Betagroup and the consolidation of the Belgian tech entrepreneurship scene

12:15 - 12:45 Paweł Tkaczyk Szara sieć wpływów

12:45 - 13:15 Maciej Maciejowski Problemy i wyzwania dużych podmiotów internetowych

13:15 - 14:00 Przerwa obiadowa

14:00 - 14:30 Rafał Han Czym skorupka za młodu nasiąknie....Jak wychować młodego przedsiębiorcę?

14:30 - 15:00 Bartłomiej Gola Nie ma “nowej ekonomii" - czyli o tym dlaczego jestem chciwy, tępy i pozbawiony wyobraźni

15:00 - 15:30 Barbara Stawarz Married but looking. Romans w sieci i prostytucja 2.0,czyli jak internet zmienia związki i zamyka nas w informatycznej pajęczynie miłości

15:30 - 15:45 Przerwa kawowa

15:45 - 16:15 Bartosz Siepracki Irlandia - europejski hub internetowy czyli jak obecność największych firm internetowych wpływa na irlandzki sektor technologii i środowisko startupów

16:15 - 16:45 Piotr Waglowski Niektóre prawno-autorskie aspekty projektowania, przenoszenia praw i korzystania z zamówionych oznaczeń indywidualizujących

16:45 - 17:15 Dawid Szczepaniak 55 metrów pod poziomem morza... marki, które budzą emocje

17:17 Wernisaż fotografii autorstwa Aleksandry Anzel WebDoKwadratu.pl

18:30 Odjazd autobusów

od 21:00 Impreza w Klubie Live (DJ Adamus i Wet Fingers, Blady Kris)

CZWARTEK 15 września 2011

SESJA I - SALA M116

10:00 - 11:30 Monika Szychowiak, Dawid Szczepaniak Mała firma. Silna marka.Czyli czego start-upy i inne mikro przedsiębiorstwa mogą nauczyć się z marketingu wielkich marek? (z mini - warsztatem)

11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

11:45 - 12:10 Michał Wojda O wirusach w sportowym wydaniu czyli co słychać o Hardcorowego Koksa

12:10 - 12:35 Cezary Otowski Pierwsze bilety do Matrixa

12:35 - 13:00 Roman Łoziński ePR w oparciu o badania social media

13:00 - 13:25 Maciej Ossowski Z Archiwum Email Fail: Top 10 emaili, które nie miały być wysłane

13:00 - 13:50 Izabela Bogus Copyfighterzy z Grouponu

13:50 - 14:30 Przerwa obiadowa

14:30 - 15:00 Adam Misa, Magdalena Zawada Kampanie reklamowe - wyzwanie nie tylko kreatywne, czyli o hostingu serwisów www i aplikacji webowych będących elementem kampanii reklamowych

15:00 - 15:30 Anna Rak Pożyczanie zaufania, jako trend w e-commerce

15:30 - 16:00 Jacek Jankowski Jak wykorzystać gracza, reklamowo

16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

16:15 - 16:45 Łukasz Łuczak Zlokalizuj się i graj, czyli o praktycznych zastosowaniach geolokalizacji połączonej z mechaniką gier

16:45 - 17:15 Wojciech Szymański Etyka w pozycjonowaniu - czy grzeczne dziewczynki stoją w miejscu?

17:15 - 17:45 Piotr Długi Jak zarabiać na afiliacji przy wykorzystaniu mechanizmów programu lojalnościowego

17:45 - 18:15 Przemysław Żyła O rozwoju rynku reklamy kontekstowej

SESJA II - SALA M22

10:00 - 13 45 SESJA TECHNOLOGICZNA - Partner Empathy - Internet Software House

10:00 - 10:30 Sebastian Błaszkiewicz Rola analiz przedwdrożeniowych w projektach internetowych

10:30 - 11:00 Karol Zieliński Przyjmowanie płatności na swojej stronie, czyli z płatnościowym API za pan brat

11:00 - 11:30 Hubert Turaj Badania użyteczności. Praktyczny przewodnik po tym, jak i kiedy testować oraz jak i
dlaczego warto używać eyetrackingu w takich testach.

11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

11:45 - 12:15 Piotr Konieczny Atakowanie Bankomatów (i innych urządzeń elektromechanicznych)

12:15 - 12:45 Grzegorz Kochan Piorunem w chmurę, czyli refleksje AdTaily na temat bezpieczeństwa serwerów w cloudzie

12:45 - 13:15 Tomasz Tybon Wyzwania technologiczne w platformach ecommerce typu SaaS

13:15 - 13:45 Bartłomiej Rozkrut Jak to się robi? Wdrożenia zaawansowanych platformy B2B od strony technologicznej

13:45 - 14:30 Przerwa obiadowa

14:30 - 15:00 Wojciech Sznapka Łebski Development czyli kiedy i dlaczego tworzyć oprogramowanie pod klucz i dlaczego framework Symfony2 pasuje tu jak ulał?

15:00 - 15:30 Radosław Paklikowski Innowacje destruktywne - urządzenia mobilne. Czy to naprawdę początek ery post-PC?

15:30 - 16:00 Anna Liszewska Kupować szybko, sprawnie i przyjemnie, czyli nowe trendy i rozwiązania w web usability.

16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

16:15 - 16:40 Anita Kijanka Siedem grzechów głównych miast w Internecie

16:40 - 17:05 Jarosław Kinal Zabawa w ciuciubabkę. Rzecz o informacji w sieci

17:05 - 17:30 Marek Zwoleński Accessibility: "tips & tricks", czyli jak łatwo i szybko poprawić dostępność swojej strony www

17:30 - 17:55 Marika Wata Książka w sieci, sieć w książce

17:55 - 18:15 Tomasz Michałowicz iPadPerChild.pl - projekt fundraisingowy dla dzieci niepełnosprawnych

SESJA III - AULA M8

10:00 - 10:25 Rafał Sobiczewski Internet wczoraj i dziś - w kontekście jego badań

10:25 - 10:50 Marcin Fiedziukiewicz Biznes Rekrutacyjny w internecie

10:50 - 11:15 Borys Musielak Historia pewnego piwotu. Jak zmienić swój startup i pozyskać zagranicznego inwestora

11:15 - 11:30 Marcin Szeląg Innovation Nest - wspieramy projekty

11:25 - 11:45 Przerwa kawowa

11:45 - 12:05 Michał Wroczyński Premature scaling - najczęstsza przyczyna śmierci startupów. Co to naprawdę oznacza i jaką rolę w tym odgrywają VC i duże korporacje

12:05 - 12:25 Monika Piasecka O jednorożcu, czyli reklamie startupu w telewizji. Dlaczego jej nie zobaczymy i jak inaczej promować młode biznesy

12:25 - 12:45 Filip Miłoszewski Przyciski listonic. Jak dogodzić użytkownikom, blogerkom i własnemu serwisowi za pomocą jednego przycisku

12:45 - 13:05 Agnieszka Widawska Evenea.pl - startup oczami kobiety

13:05 - 13:25 Paweł Nowak Co zrobić, żeby się chciało tak jak się nie chce. Podejście praktyczne

13:45 - 14:30 Przerwa obiadowa

14:30 - 14:50 Nicolas Jedraszak Pozyskiwanie finansowania od funduszy VC: 10 podstawowych zasad!

14:50 - 15:10 Wiktor Sarota Głowa w dół, czyli o realiach tworzenia polskiego startupu

15:10 - 16:00 Panel Dyskusyjny nt. polskiej branży startupowej

16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

16:15 - 18:15 StartUP Sito 2011

18:30 odjazd autobusów

21:00 - 02:00 Impreza integracyjna w karczmie Taberna pod Sosnami (w programie koncert zespołu SchockolaD, atak starosłowian, park linowy...) Organizatorzy radzą przebrać się w wygodne i ciepłe ubranie.

PIĄTEK 16 września 2011

WARSZTATY I

10:00 - 12:00 Szymon Sikorski Jesteśmy fajni i co dalej? Warsztaty PR dla startupów (ilość miejsc ograniczona, max 18 osób)

WARSZTATY II

10:00 - 12:00 Marcin Wtykło Zarządzanie projektami z grą decyzyjną NETMAN (ilość miejsc ograniczona, max 18 osób)

AULA M8

10:00 - 10:30 Roman Bieda Social Media oczami prawnika

10:30 - 11:00 Paweł Sala Twoja skrzynka pocztowa to ring, na ktorym walcza zawodnicy o rożnej wadze. Ucz sie na sukcesach tych najlepszych - poznaj przyklady kampanii, ktore pobily e-mail marketingowe rekordy

11:00 - 11:30 Anna Zarudzka Wiara w cuda, czyli jak sprawić, by klienci w Polsce byli zadowoleni z naszej pracy. Kilka słów o sztuce dostarczania i dyskutowania o projektach user interface i grafiki web

11:30 - 12:00 Mariusz Wesołowski Z ukosa na skos. Spojrzenie krytyczne ver.1.0

12:00 - 12:15 Przerwa kawowa

12:15 - 12:45 Maciej Budzich Cześć kochani, dajcie mi suba i łapkę w górę" czyli vlogosfera oczami blogera - trendy, perspektywy i możliwości współpracy z vlogerami

12:45 - 13:15 Michał Sadowski Monitoring i zarządzanie marką w Social Media

13:15 - 13:45 Radek Zaleski Portret Polaków według Googla

13:45 - 14:15 Sławomir Rajch Siedem kroków - siedem życzeń. E-biznes IX.11

14:15 - 14:30 Mateusz Tułecki Przedwczoraj, wczoraj, dzisiaj, jutro. Czyli gdzie Beto zmierzasz. Słowo na zakończenie.

14:30 - 15:30 Obiad

15:30 Zakończenie konferencji

FLESZ: Elektryczne samoloty nadlatują.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3