To właśnie jego firma jest organizatorem konferencji, która odbędzie się w rezydencji Alabaster. Tematyka spotkania nie jest przypadkowa. Z wyników badań BrightLocal wynika, że aż 88 procent internautów czyta opinie w sieci, a 72 procent konsumentów podejmuje działania po przeczytaniu pozytywnych ocen.
- Dobra opinia to najlepsza reklama dla firmy. Jednak bardzo ważne, aby była wystawiana imiennie, a nie anonimowo – mówi Wiktor Pałczyński.
Serwis ToCoDobre.pl bazuje właśnie na imiennych opiniach wystawianych wyłącznie przez zalogowanych i zweryfikowanych użytkowników. Aby otrzymać od sprzedawcy link pozwalający wyrazić zdanie na temat jego usług lub towarów, trzeba najpierw dokonać zakupu. W zamian za opinię konsument otrzymuje punkty, które następnie można wymienić na e-bony zakupowe.
- Podczas konferencji zajmiemy się także tematyką reklamowa i biznesową. Jak z powodzeniem prowadzić firmę opowie Mieszko Cieśla, prezes zarządu Prodental – mówi Wiktor Pałczyński.
W konferencji bierze udział 130 firm - partnerów ToCoDobre.pl, ale organizatorzy przewidzieli też 70 miejsc dla przedstawicieli firm, które jeszcze nie korzystają z platformy. Szczegóły wydarzenia i ceny biletów dostępne są na ToCoDobre.pl/konferencja. O udziale w konferencji decyduje kolejność zgłoszeń - sygnalizuje organizator.
Materiał partnera.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?