- Czy zaskoczył pana fakt, że Polacy uznają Podkarpacie za region superatrakcyjny turystycznie?
- Bardzo wysokie, drugie miejsce w rankingu, to bardzo miła niespodzianka i ważny sygnał, że musimy stawiać na turystykę.
- Jak przekuć wyobrażenia Polaków o atrakcyjności Podkarpacia na konkrety, czyli wzrost liczby turystów?
- Atutów mamy wiele: Bieszczady, jedyny w kraju Szlak Architektury Drewnianej, kilka atrakcyjnych uzdrowisk itd. Aby te atrakcje dobrze "sprzedać", konieczna jest ciężka praca poszczególnych miast, gmin i powiatów, a także wspólna strategia rozwoju podkarpackiej turystyki. My taką strategię już mamy. To dokument liczący 500 stron. Nie uzurpujemy sobie monopolu na rację, jesteśmy otwarci na nowe propozycje.
- Z danych zebranych przez agencję Synovate wynika, że nazwa "Podkarpackie" bardzo dobrze się Polakom kojarzy. Może warto ją promować w Polsce, na przykład na bilboardach?
- Wiemy, że nazwa naszego województwa dobrze się kojarzy. Dlatego już teraz wykorzystujemy ją m.in. w akcji promującej produkty regionalne "Smaczne, bo podkarpackie". A co do pomysłu ogólnopolskiej akcji billboardowej, to już ją planujemy.
Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Patrzymy na to, co Manowska pokazuje na urlopie. Niektórzy powiedzą, że to wstyd
- Tak Jacek Zieliński zachował się po śmierci Młynarskiego. Pracowali ze sobą latami
- Dariusz Wieteska jest już po rozwodzie. Znajomy aktora zdradził nam szczegóły!
- Pamela Anderson ma już prawie 60 lat! Oto, jak teraz wygląda. Rezygnuje z silikonu!