Seniorze – skorzystaj z oferty operatora, który rozumie twoje potrzeby

Materiał promocyjny Orange Polska
Osoby starsze korzystając z różnych usług, w tym telekomunikacyjnych mają swoje potrzeby, które powinny być zrozumiałe i akceptowane. W Orange seniorzy stanowią aż ¼ odbiorców. Operator wie jakie udogodnienia są potrzebne i ważne.

W Orange w ramach usług operatora seniorzy zyskają wsparcie, m.in. w zakresie obsługi w salonie, na infolinii, na stronie internetowej i w aplikacji Mój Orange. Operator wie, że ważna kwestią jest edukacja dlatego od lat organizuje liczne szkolenia dla starszych m.in z obsługi smartfona czy też bezpiecznego korzystania z internetu. To dlatego Orange już od 8 lat (od 2016 r.) posiada certyfikowany znak OK SENIOR.

Czym jest znak OK SENIOR?

OK SENIOR to certyfikat przyznawany we współpracy z Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej. Oznaczane są nim produkty, usługi i miejsca, które spełniają oczekiwania starszych klientów. Znak OK SENIOR gwarantuje, że odpowiadają one na rzeczywiste wymagania seniorów. Chroni on ich przed nadużyciami i wpływa na świadome kupowanie.

Orange zdobył znak OK SENIOR na podstawie audytów, które obejmowały analizę dokumentów, wywiady z pracownikami oraz badania „tajemniczego klienta”. Seniorzy wcielili się w role klientów i sprawdzali salony oraz dzwonili na infolinię w sprawie oferty, faktury czy też zakupu telefonu. Badanie już po raz kolejny potwierdziło, że obsługa Orange, zarówno na infolinii, jak i w salonach, jest: bezpieczna – spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa i jest łatwa w odbiorze dla osób starszych, odpowiadając na ich rzeczywiste potrzeby, oraz jest przystępna, czyli łatwo dostępna dla zainteresowanych.

Jakie udogodnienia dla osób starszych oferuje Orange w salonach?

Seniorzy często przychodzą do salonów, aby podpisać umowę lub wybrać urządzenie, jakiego potrzebują. Cenią sobie bezpośredni kontakt, dlatego też w Orange wszyscy doradcy zostali przeszkoleni na temat tego, jak rozpoznawać szczególne potrzeby dojrzałych klientów, mając na uwadze ich słabszy słuch lub wzrok. Sprzedawcy jednocześnie nie oferują produktów, których seniorzy nie potrzebują (np. laptop, gdy nie potrafią oni takiego sprzętu obsługiwać). Także wyposażenie salonów zostało odpowiednio przystosowane. Biorąc pod uwagę wygodę seniorów, z salonów Orange zniknęły niskie fotele i pufy oraz wysokie stołki. W ich miejscu pojawiły się krzesła z podłokietnikami, które pozwalają bezpiecznie usiąść i łatwo wstać.

Jak Orange wspomaga seniorów na infolinii?

Seniorzy, którzy wolą kontakt telefoniczny, także otrzymają odpowiednie wsparcie. Na infolinii Orange pracują przeszkoleni do obsługi doradcy. Najbardziej zawiłe kwestie płatnościowe czy techniczne tłumaczą prostym i zrozumiałym językiem. Jeśli to konieczne, to parafrazują wypowiedź klienta, powtarzają przekazywane treści oraz edukują na przyszłość. Dbają też o budowanie relacji, tworząc dobrą atmosferę i sprawiając, że klient czuje się zaopiekowany.

Senior w internecie

Udogodnienia Orange dla seniorów objęły także stronę internetową www.orange.pl i aplikację Mój Orange. Coraz więcej seniorów korzysta z internetu, ale potrzebują wsparcia, aby pewniej poruszać się w cyfrowym świecie. Z myślą o starszych klientach powstał portal www.orange.pl/dlaseniora. Na stronie można znaleźć m.in. filmy instruktażowe Orange Ekspert Senior dotyczące korzystania z sieci i aplikacji. Tu można dowiedzieć się, jak połączyć swojego smartfona z internetem, wysłać zdjęcie czy SMS, a także jak korzystać z mediów społecznościowych i aplikacji. Operator pokazuje także, jak korzystać z aplikacji Mój Orange i innych usług oraz jakie są podstawowe zasady bezpieczeństwa, ostrzegając, jak nie dać się telefonicznym czy wirtualnym oszustom. Filmy w prosty i obrazowy sposób, krok po kroku prezentują dane zagadnienie.

Orange szkoli seniorów

Seniorze – skorzystaj z oferty operatora, który rozumie twoje potrzeby

Orange od 4 lat prowadzi program edukacji cyfrowej seniorów. Pod tym kątem rekordowy był rok 2023, kiedy to z kursów online skorzystało 6500 osób, a ze stacjonarnych spotkań – ponad 500. To aż 3 razy więcej niż w roku 2022. Wszystko zaczęło się w 2020 r. od uruchomionej przez Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej w trakcie pandemii COVID-19 platformy ABCSenior.com, gdzie Orange zapraszał na cotygodniowe warsztaty online „ABC cyfrowego świata ze smartfonem”. Skorzystało z nich w pierwszym roku funkcjonowania ponad 300 osób, a w 2021 r. było ich już ponad 750. Szkolenia stacjonarne odbywają się obecnie w wybranych salonach Orange, czy klubach seniora, świetlicach gminnych i uniwersytetach III wieku.

Oferta szkoleń dla seniorów od Orange jest cały czas wzbogacana o nowe tematy w zależności od potrzeb zmian, które nas otaczają. Orange zaprasza na warsztaty z szeroko rozumianej edukacji cyfrowej w kolejne poniedziałki do końca maja, zawsze o 9.30 na stronie ABCSenior.com. Najbliższe tematy to:

  • 11.03.2024 – Temat: Wakacje i zwiedzanie atrakcji z telefonem. Jak szukać tanich noclegów, lotów samolotem w Polsce i na świecie? Jak skorzystać ze smartfonowego przewodnika?
  • 18.03.2024 – Temat: Korekcja zdjęć. Niezapomniane wspomnienia w ujęciach foto
  • 25.03.2024 – Temat: Montaż filmików. Niezapomniane wspomnienia w ujęciach video
  • 08.04.2024 – Temat: Komunikatory. Kontakt ponad granicami, WhatsApp i Facebook
  • 15.04.2024 – Temat: Przydatne aplikacje – NOWOŚĆ Aplikacja mObywatel, moje IKP
  • 22.04.2024 – Temat: Zdrowie od jednego kliknięcia. Jak szukać leków, jak szukać lekarzy?
  • 29.04.2024 – Temat: Płatności telefonem – NOWOŚĆ Jak poruszać się bez portfela. Aplikacja bankowa, płatność telefonem
  • 06.05.2024 – Temat: Zakupy on-line – NOWOŚĆ Allegro, Alliexpres, Temu – zakupy od jednego kliknięcia!
Seniorze – skorzystaj z oferty operatora, który rozumie twoje potrzeby

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Seniorze – skorzystaj z oferty operatora, który rozumie twoje potrzeby - Portal i.pl

Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24