Tylko 2 urzędy wojewódzkie w Polsce testują nowe rozwiązania informatyczne

Redakcja
Jutro, w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie odbędzie się wizyta studyjna zespołu ds. pilotażowego programu elektronicznego zarządzania dokumentacją, który realizują od 1 stycznia 2010 dwa urzędy wojewódzkie w Polsce: Podkarpacki Urząd Wojewódzki i Podlaski Urząd Wojewódzki.

Program realizowany jest we współpracy z MSWiA oraz Naczelną Dyrekcją Archiwów Państwowych.

 

Celem projektu jest wypracowanie rozwiązań technicznych, organizacyjnych i prawnych do powszechnego wdrożenia w administracji elektronicznego obiegu dokumentów, poprawa sprawności funkcjonowania administracji, uproszczenia obsługi klienta np. poprzez możliwość załatwiania spraw przez Internet, szybki dostęp klienta do informacji o stanie jego sprawy złożonej do rozpatrzenia przez wojewodę, uproszczenie procedury udostępniania informacji publicznej przez Internet.

 

Stanisław Siwak
[email protected]
17 867-22-58

 

Ćwiczenia WOT w pasie przygranicznym z Białorusią

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie