Bez sygnału przez 2 tygodnie. Nju Mobile odmawia reklamacji

aZaktualizowano 
Nasz czytelnik przez blisko 2 tygodnie nie mógł korzystać z telefonu.
Nasz czytelnik przez blisko 2 tygodnie nie mógł korzystać z telefonu. Krzysztof Kapica
Poczta głosowa w smartfonie pana Bogusława włączała się od 13 stycznia. On sam też nie mógł wykonywać połączeń. Teraz walczy z Nju Mobile o rekompensatę.

Pan Bogusław z Kolbuszowej ma telefon w sieci Nju Mobile. Skargę na brak usługi, którą w umowie zobowiązuje się dostarczać operator, pan Bogusław złożył po raz pierwszy 16 stycznia. Niemal od ręki dostał odpowiedź.

„Sprawdziliśmy, że w miejscowości Kolbuszowa występują obecnie utrudnienia w działaniu wszystkich usług sieciowych mogące się objawiać brakiem dostępu do sieci. Na dzień 17.01.2017 nie jesteśmy w stanie podać terminu rozwiązania problemu”
- czytamy w piśmie, którego kopia dotarła do naszej redakcji.

- Doradzono mi, żebym zresetował telefon, przeszedł na sieć 2G, bo ponoć jest stabilniejsza od 3G - opowiada nasz czytelnik. - Ale to nic nie dało. Nadal nie mogłem nigdzie zadzwonić - dodaje.

Bez sygnału przez 14 dni

Sytuacja utrzymywała się przez dwa tygodnie. W międzyczasie pan Bogusław kontynuował korespondencję z firmą, wnioskując o zwrócenie mu pieniędzy za zapłacony abonament, skoro nie wywiązała się z umowy, nie dostarczając usługi. Ale sieć odmówiła.

„Po zapoznaniu się z nowym zgłoszeniem nasza odpowiedź nie uległa zmianie. W naszej ocenie wyczerpująco odnieśliśmy się do poruszonej sprawy. W trybie postępowania reklamacyjnego stanowisko spółki jest ostateczne, tym samym ten etap procesu uznajemy za zakończony. Podstawą do wznowienia postępowania reklamacyjnego byłoby pojawienie się nowych, istotnych dla sprawy okoliczności. W przypadku ich braku dalszą korespondencję w tym przedmiocie pozostawimy bez merytorycznego rozpatrzenia. W związku z powyższym nie mamy podstaw do rozpatrzenia Pana reklamacji pozytywnie”.

Taką odpowiedzią pan Bogusław jest oburzony.

- To skandaliczne, w jaki sposób traktują klientów. Ja tej sprawy na pewno tak nie zostawię. Jestem w kontakcie z rzecznikiem praw konsumenta - mówi pan Bogusław. - Takie podejście szokuje, bo przecież nie spełnili podstawowego punktu umowy, czyli dostarczenia usługi - dodaje.

polecane: Flesz - e-papieros zagraża zdrowiu

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 14

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

P
Pawel

W nju gdy nie dzwonisz to nic nie płacisz. W zw z czym o co pretensje..?

t
turbodymomen
W dniu 05.02.2017 o 17:39, Abonent plusa napisał:

Do wszystkich zwolenników "taniości" Macie 3 telefony za 50 zł w orange ale zawalista oferta - co ztego jak z gościem nie idzie się dogadać bo słychać co drugie słowo ale h*j bo ma tanio. W tmobile tez niby tralalala ale musiałem się przeniesc do plusa żeby dowiedziec sie jak sie rozmawia przez telefon !!! nie ma przerw ,echa, słyszysz rozmówcę jakby stał obok . A nie kupujecie abonamenty u firmy trzeciej w kolejce pośredniczacej w usługach to macie za swoje. Pozdrawiam oszczędnych i sknerusów. Tanie mięso to psy jedzą !!o

Nie zgodzę się z kolegą,gdyż w okolicach Rzeszowa zasięg mocno faluje albo zanika calkiem przynajmniej na smartfonach (Plus na kartę). Plus na zgłoszenia o problemie emilem nie reaguje i nie odpowiada.

Za oszustwo uważam też pobieranie opłat jednocześnie SMSy I ROZMOWY W SIECI oraz zdublowane ROZMOWY DO WSZYSTKICH

(Zmienilem sieć kilka lat temu na Plusa bo Era w tych okolicach nie miała zasięgu ,a ponadto zablokowano mi tel. bo stwierdzono iż zrobiłem za granicą 100zł minusa w Erze na kartę co było kompletną bzdurą) :rolleyes:

A
Abonent plusa

Do wszystkich zwolenników "taniości" Macie 3 telefony za 50 zł w orange ale zawalista oferta - co ztego jak z gościem nie idzie się dogadać bo słychać co drugie słowo ale h*j bo ma tanio. W tmobile tez niby tralalala ale musiałem się przeniesc do plusa żeby dowiedziec sie jak sie rozmawia przez telefon !!! nie ma przerw ,echa, słyszysz rozmówcę jakby stał obok . A nie kupujecie abonamenty u firmy trzeciej w kolejce pośredniczacej w usługach to macie za swoje. Pozdrawiam oszczędnych i sknerusów. Tanie mięso to psy jedzą !!o

g
generał jarecki

Nie zainstalowany spam, tylko zainstalowany a v a s t.

g
generał jarecki
W dniu 28.01.2017 o 11:54, kilent napisał:

Do Realisty.Jest więcej operatorów z takimi przypadłościami. Opisuję swój przypadek; dot. T-Mobile.1. Początek października - przedłużam umowę na Internet; otrzymuję ruter HUAWEI E5577C.Ruter zrywa połączenie; stary ruter działa bez zarzutu.2. Oddaję do naprawy 3.11.2016 – odbieram 9.11. 2016.Ruter zrywa połączenie; stary ruter działa bez zarzutu.3. Oddaję do naprawy 21.11.2016 – odbieram 28.11. 2016.Ruter zrywa połączenie; stary ruter działa bez zarzutu.4. Oddaję do naprawy 7.12.2016 – odbieram nowy egzemplarz 16.12. 2016; po drodze była też wymiana karty.Ruter zrywa połączenie; stary ruter działa bez zarzutu.T-Mobile testuje za moje pieniądze ruter HUAWEI E5577C. Umowy zerwać nie mogę, bo jest na dwa lata i zapłacę karę. Obsługa punktu w „be1” w Rzeszowie reaguje uśmiechem.Nie zgłaszam uszkodzenia rutera, czekam na wygaśniecie umowy. Wszystkich przestrzegam przed T-Mobile.


Gdyż na 99.9% przyczyną tego, ze twój ruter zrywa połączenie był zainstalowany spam na kompie. To dość powszechny proceder, że ten popularny bo darmowy antywirus bardzo nie lubi się z niektórymi ruterami.
W
Waldek

Umnie to samo nie mozna sie nigdzie dodzwonic ani nikt domnie rezegnuje z tego badziewia szmelc najwiekszy

a
aaa

Jaki zwrot abonamentu? W Nju mobile jak nie rozmawiasz to nie płacisz nic. Może ewentualnie starać się o jakiś rabat jak rekompensatę za brak możliwości korzystania z sieci.  

G
Gość

Zasięg p.usa w Rzeszowie to porazka, nie stabilny na 2g czy 3g testowane na 3 smartfonach ale reklamy napieprzaja co 2 minuty w tv.

c
carabinieri

Polecam przejść na a2mobile, bo działa na zasięgu plusa, więc tu zasięg ma lepszy.

g
gość

Ja mam wszystko w "minusie" i działa bez problemu.

k
kilent

Do Realisty.

Jest więcej operatorów z takimi przypadłościami. Opisuję swój przypadek; dot. T-Mobile.

1. Początek października - przedłużam umowę na Internet; otrzymuję ruter HUAWEI E5577C.

Ruter zrywa połączenie; stary ruter działa bez zarzutu.

2. Oddaję do naprawy 3.11.2016 – odbieram 9.11. 2016.

Ruter zrywa połączenie; stary ruter działa bez zarzutu.

3. Oddaję do naprawy 21.11.2016 – odbieram 28.11. 2016.

Ruter zrywa połączenie; stary ruter działa bez zarzutu.

4. Oddaję do naprawy 7.12.2016 – odbieram nowy egzemplarz 16.12. 2016; po drodze była też wymiana karty.

Ruter zrywa połączenie; stary ruter działa bez zarzutu.

T-Mobile testuje za moje pieniądze ruter HUAWEI E5577C. Umowy zerwać nie mogę, bo jest na dwa lata i zapłacę karę. Obsługa punktu w „be1” w Rzeszowie reaguje uśmiechem.

Nie zgłaszam uszkodzenia rutera, czekam na wygaśniecie umowy. Wszystkich przestrzegam przed T-Mobile.

 
R
Realista

Pan Bogusław niech zacznie korzystać z usług normalnych sieci to nie bedzie ial takich problemów. Swoją drogą jaką ma wartość taka wiadomość dla czytelników?

Ł
Łukasz

Operator komórkowy nie gwarantuje działania usługi w konkretnym miejscu, nie ma w umowie adresu na którym ma działać, to nie telefon stacjonarny. Klient może się przemieszczać gdzie chce a działanie zależy od zasięgu i tyle w temacie.

p
play

No jest news....śledzę z zapartym tchem , dalej nie ma sygnału?

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3