Chodzi o focusy z silnikami 1,6 l, 1,8 l i 2,0 l, Duratorq-TDCi (DV) (DW) (Lynx) wyprodukowane między 1 czerwca 2006 a 25 stycznia 2007 roku w Niemczech, Hiszpanii i Rosji. Zdaniem producenta może dochodzić w nich do nadmiernej korozji elementów układu chłodzenia silnika.
Wada ta występuje tylko w samochodach użytkowanych w krajach, w których zimą stosowane są duże ilości soli. W ekstremalnych przypadkach korozja może rozprzestrzenić się na obwody elektroniczne i powodować przegrzanie, co może prowadzić nawet do stopienia izolacji przewodów elektrycznych oraz przewodów i urządzeń sąsiadujących.
Kampanią serwisową na polskim rynku objętych jest 1946 samochodów. Ford Polska powiadomi właścicieli samochodów objętych kampanią o konieczności wizyty w serwisie. W autoryzowanych serwisach na koszt przedsiębiorcy zamontowane zostaną dodatkowe wiązki przewodów oraz osłona chroniąca przed przedostawaniem się wody.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?