O takim niebezpieczeństwie poinformował Ford Polska. Chodzi o auta z silnikiem 2,0 Diesel Duratorq (DW10), wyprodukowane między 1 listopada 2008 a 12 marca 2009 r. Mogą występować w nich nieprawidłowości w działaniu pompy podciśnienia układu hamulcowego, co z kolei może objawiać się twardością pedału hamulca oraz wydłużeniem drogi hamowania.
Kampanią serwisową na polskim rynku objętych jest 1438 samochodów. Ford Polska informuje, że właściciele tych aut zostali indywidualnie powiadomieni o ryzyku oraz zaproszeni do autoryzowanych serwisów. Tutaj na koszt przedsiębiorcy zamontowane zostaną zmodyfikowane części w układzie hamulcowym.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?