Za tyle swój wóz chciał oddać właściciel piętnastoletniego fiata cinquecento z benzynowym silnikiem o poj. 0,7 litra. Miejski wozik miał m.in. nowe sprzęgło, tarcze i klocki hamulcowe, oraz był po remoncie blacharskim.
3,2 tys. zł kosztował z kolei zadbany polonez caro plus (na zdj.) z 2001 roku. Auto z 1,6 litrowym silnikiem benzynowym GSI miało m.in. blokadę skrzyni biegów, wspomaganie kierownicy i alarm. Dotychczas przejechało 107 tys. km.
Sporo propozycji czekało też na zwolenników zagranicznych marek. Za 5 tys. zł można było kupić volkswagena golfa II generacji (zarówno z silnikiem diesla jak i benzynowym), mając tysiąc złotych więcej - dziesięcioletniego daewoo lanosa z instalacją gazową. W
śród droższych wozów podobać się mogło trzyletnie BMW serii 1 z 1,8 litrowym silnikiem diesla. Auto oferowało m.in. 10 poduszek powietrznych, pełen pakiet elektryczny, klimatyzację oraz systemy ABS i ESP.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Słowa Justyny Kowalczyk rok po śmierci męża. Zdradziła, jak wygląda jej życie
- Maciej Dowbor drży o swoją pracę w Polsacie?! Wyjawił nam prawdę o swoich KREDYTACH
- Rafał Mroczek tworzy wymarzony dom. Będzie kosztować krocie [TYLKO U NAS]
- Andrzej Zieliński pocałował brata po śmierci. To stało się potem. "Trudno uwierzyć"