(fot. Mazda)Samochód różni się od standardowej wersji przede wszystkim sportowymi dodatkami i silnikiem.
Z zewnątrz trójka jest ubrana w agresywny body kit. To m.in. nowa pokrywa silnika z wlotem powietrza, zmienione przednie błotniki oraz nowe przednie i tylne zderzaki. Zmieniono także lampy. Przednie są powiększone i wyposażone w cylindryczne projektory biksenonowe oraz światła pozycyjne w kształcie bumerangu. Tylne wykonano w technologii LED.
W środku samochodu na uwagę zasługuje kokpit zorientowany na kierowcę. Wskaźniki ozdobiono czerwonym logotypem MPS. Nowością jest wyświetlacz informacyjny (multi-information display, MID) zawierający zintegrowaną nawigację. System audio składa się z 10-głośników i jest wyposażony w kompensację szumów oraz system dźwięku przestrzennego.
Na największą uwagę zasługuje jednak silnik. To benzynowa, turbodoładowana jednostka o poj. 2,3 l, legitymująca się mocą 260 KM. Trójka z takim motorem rozpędza się do 250 km/h, a pierwsze 100 km/h osiąga w 6,1 sekundy.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?