Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Organizacje charytatywne: Masz projekt – dostaniesz reklamę gratis

Józef Lonczak [email protected] 017 867-22-57
Masz opisany i umotywowany projekt charytatywny, możesz otrzymać reklamę od BZ WBK.
Masz opisany i umotywowany projekt charytatywny, możesz otrzymać reklamę od BZ WBK.
Bank Zachodni WBK, sponsor piłkarskiej reprezentacji Polski, oddaje swój czas reklamowy podczas listopadowych meczów kadry organizacjom charytatywnym zajmującym się osobami niepełnosprawnymi.

Oba mecze zostaną rozegrane 14. i 18. listopada 2009 roku i będą transmitowane w programie I TVP.

Czas reklamowy - wart kilkaset tys. zł dla organizacji charytatywnch

- Przed meczem Polska - Słowacja w Chorzowie Bank Zachodni WBK wycofał swoje reklamy ze stadionowych banerów. Był to wyraz naszej dezaprobaty dla konfliktu między Polskim Związkiem Piłki Nożnej a kibicami tego sportu. Teraz postanowiliśmy przekazać nasz czas reklamowy - wart kilkaset tysięcy złotych - organizacjom charytatywnym działającym na rzecz osób niepełnosprawnych – wyjaśnia Piotr Gajdziński rzecznik prasowy Banku Zachodniego WBK.

Umowa przewiduje, że podczas każdego meczu banery sponsora są wyświetlane łącznie przez 7,5 minuty, w blokach po 30 sekund. Banery będą wyświetlane na stadionie podczas meczów w Warszawie i Bydgoszczy oraz oglądać je będzie cała Polska podczas transmisji telewizyjnych, w znakomitym czasie antenowym. Atrakcyjność tych meczów będzie tym większa, że polska reprezentacja wystąpi pod wodzą nowego trenera.

Bank pokryje wszystkie koszty

Bank Zachodni WBK zaprasza do współpracy działające w Polsce organizacje, stowarzyszenia i fundacje, które pracują na rzecz osób niepełnosprawnych.

- Bank pokryje wszystkie koszty wyprodukowania baneru, który posłuży promocji programów i działań na rzecz niepełnosprawnych realizowanych przez organizację wybraną przez bank. Sądzimy, że taka forma komunikacji będzie miała bardzo istotny wpływ na rozwiązanie wielu, często palących, problemów ludzi pokrzywdzonych przez los – zachęca P. Gajdziński.

 

Gdzie się zgłaszać

Organizacje działające na rzecz osób niepełnosprawnych powinny przysłać swoje propozycje na adres: [email protected] [email protected]do dnia 4. listopada 2009 roku.

Spośród nadesłanych propozycji, Zarząd Fundacji Banku Zachodniego WBK wybierze najlepszą i przekaże jej twórcom czas reklamowy. Możliwe także, że wybrane zostaną dwie propozycje, po jednej na każdy z dwóch rozgrywanych w listopadzie meczów.

- Czekamy na interesujące, przepojone troską o ludzi niepełnosprawnych, dobrze opisane i umotywowane projekty, o których wsparcie będzie można zabiegać podczas meczów kadry narodowej. Prosimy także, aby ich twórcy wzięli pod uwagę specyfikę nośnika reklamowego, jakim jest elektroniczny baner – dodaje rzecznik prasowy Banku Zachodniego WBK.

 

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24