Poleć bank - dostaniesz premię, ale później…

Anna Janik
Pani Aneta (nazwisko do wiad. red.) od 5 lat jest klientką rzeszowskiego mBanku, w którym ma konto oszczędnościowe. Zachęcona promocją "Polecam mBank" założyła konto swojemu tacie.

Ten zdecydował się również na kartę kredytową, za co polecająca bank miała otrzymać 250 zł. Zgodnie z regulaminem promocji, pieniądze powinny trafić na jej konto miesiąc po tym, jak tato 24-latki dokona określonych płatności kartą. I tu zaczęły się schody.

- Termin minął, a bank nawet nie raczył przeprosić za opóźnienia lub poinformować, co z moimi pieniędzmi - mówi pani Aneta. - Zadzwoniłam na specjalną linię i dowiedziałam się, że muszę złożyć reklamację. Rozmowa trwała ponad godzinę, za co oczywiście zapłaciłam ja - dodaje.

Regulaminu dotrzymali tylko klienci

Podobnych rozmów, po których następowały wymiany maili, było w sumie kilka. Zanim 24-latka dostała 250 zł, minęły prawie 2 tygodnie. Jak się okazuje, w podobnej sytuacji znaleźli się również inni klienci mBanku, którzy swoje niezadowolenie wyrazili na bankowym forum. Przedstawiciel banku potwierdza, że jego placówka nie wypłaciła premii na czas.

- Zarejestrowaliśmy kilka podobnych przypadków, o których rozmawialiśmy otwarcie na forum internetowym mBanku. Zapewniam, że we wszystkich sprawach klienci zostali przeproszeni za utrudnienia, a należne premie trafiły na ich rachunki - mówi Krzysztof Olszewski, rzecznik grupy BREBanku.

Bank: Przeprosiliśmy klientów

Nie chce jednak wyjaśnić, co było przyczyną opóźnień, nazywając je jedynie "błędem po stronie banku". Zapewnia, że problem nie jest masowy, a w działaniu banku nie było celowości.

- Idealnie byłoby, gdyby sytuacja nie miała miejsca. Ale stało się, nikt nie stara się zamieść tego pod dywan. Wręcz przeciwnie, po to założyliśmy forum, żeby rozmawiać z niezadowolonymi klientami i im pomagać - dodaje rzecznik.

Te argumenty nie przekonują pani Anety.

- Nie jestem pewna, czy gdybym nie interweniowała, to dostałabym swoje pieniądze. Z tego, co piszą na forum inni klienci, na premie czekają po kilka miesięcy - dodaje. - Niesmak po całej sytuacji zostanie. Na pewno nie odważę się już polecić innym banku, który pilnowania terminów wymaga tylko od swoich klientów, ale już nie od siebie.

Konieczny zakaz eksportu drewna, inaczej wiele firm upadnie

Wideo

Komentarze 4

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

d
dawid.36
Ogólnie opinie o mbanku nie są złe zwłaszcza o ekoncie. Ale w różne programy polecające nie warto wchodzić, szkoda czasu i nerwów.
R
Ryszard Ochucki
Coraz ciekawsze artykuły, ale jaki portal tacy "dziennikarze. Jak nie źle zaparkowane auto, to jakaś Pani, żali się na forum publicznym, że ją oszukali na "wielkie" pieniądze. Proszę się ze mną skontaktować, mam materiał na nowy artykuł, w moich musli, które teraz jem nie ma truskawek, tragedia i załamka
P
P
"jest klientką rzeszowskiego mBanku"

mBank nie ma nic wspólnego z Rzeszowem, proszę nie wprowadzać czytających w błąd
G
Gość
Ja też bym niedostał kasy za polecenie. Jak dzwoniłem na infolinię okazało się, że wg systemu nie jestem zarejestrowny w programie polecambank, co było nie prawdą. Złążyłem reklamacje i opisałem całą sytuację. Po mięsiący przysłali mi pieniądze. Niesmak został...
Dodaj ogłoszenie