Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Poleć bank - dostaniesz premię, ale później…

Anna Janik
Pani Aneta (nazwisko do wiad. red.) od 5 lat jest klientką rzeszowskiego mBanku, w którym ma konto oszczędnościowe. Zachęcona promocją "Polecam mBank" założyła konto swojemu tacie.

Ten zdecydował się również na kartę kredytową, za co polecająca bank miała otrzymać 250 zł. Zgodnie z regulaminem promocji, pieniądze powinny trafić na jej konto miesiąc po tym, jak tato 24-latki dokona określonych płatności kartą. I tu zaczęły się schody.

- Termin minął, a bank nawet nie raczył przeprosić za opóźnienia lub poinformować, co z moimi pieniędzmi - mówi pani Aneta. - Zadzwoniłam na specjalną linię i dowiedziałam się, że muszę złożyć reklamację. Rozmowa trwała ponad godzinę, za co oczywiście zapłaciłam ja - dodaje.

Regulaminu dotrzymali tylko klienci

Podobnych rozmów, po których następowały wymiany maili, było w sumie kilka. Zanim 24-latka dostała 250 zł, minęły prawie 2 tygodnie. Jak się okazuje, w podobnej sytuacji znaleźli się również inni klienci mBanku, którzy swoje niezadowolenie wyrazili na bankowym forum. Przedstawiciel banku potwierdza, że jego placówka nie wypłaciła premii na czas.

- Zarejestrowaliśmy kilka podobnych przypadków, o których rozmawialiśmy otwarcie na forum internetowym mBanku. Zapewniam, że we wszystkich sprawach klienci zostali przeproszeni za utrudnienia, a należne premie trafiły na ich rachunki - mówi Krzysztof Olszewski, rzecznik grupy BREBanku.

Bank: Przeprosiliśmy klientów

Nie chce jednak wyjaśnić, co było przyczyną opóźnień, nazywając je jedynie "błędem po stronie banku". Zapewnia, że problem nie jest masowy, a w działaniu banku nie było celowości.

- Idealnie byłoby, gdyby sytuacja nie miała miejsca. Ale stało się, nikt nie stara się zamieść tego pod dywan. Wręcz przeciwnie, po to założyliśmy forum, żeby rozmawiać z niezadowolonymi klientami i im pomagać - dodaje rzecznik.

Te argumenty nie przekonują pani Anety.

- Nie jestem pewna, czy gdybym nie interweniowała, to dostałabym swoje pieniądze. Z tego, co piszą na forum inni klienci, na premie czekają po kilka miesięcy - dodaje. - Niesmak po całej sytuacji zostanie. Na pewno nie odważę się już polecić innym banku, który pilnowania terminów wymaga tylko od swoich klientów, ale już nie od siebie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24