MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Rozpoczął się drugi dzień konferencji InternetBeta 2012. Zmiany w programie

Katarzyna Mularz
KM
W Kielnarowej k. Rzeszowa rozpoczął się drugi dzień konferencji InternetBeta 2012.

Uczestników InternetBeta 2012 czeka dziś bardzo aktywny dzień. Prelekcje od rana do wieczora będą odbywać się równolegle w trzech salach. Jednym z bloków tematycznych będzie nowość na konferencji - "E-Commerce i Technologie".

W związku m.in. z tym że na konferencję nie dotarł prelegent Dominik Kaznowski, zmienił się nieco program dzisiejszego dnia.

Aktualna wersja grafiku

Sala I Aula

9:00 - 9:25 - Jacek Szlak (Marketing przy Kawie) Owned media - czy wszyscy jesteśmy dziennikarzami?
9:25 - 9:50 - Łukasz Misiołek (MM Capital Group) Nowe trendy w zakupach grupowych
9:50 - 10:15 - Paweł Sito (Dziennikarz) Radio w Internecie: szafa grajaca, transmisja z anteny, czy... ?
10:15 - 10:40 - Barbara Stawarz (InnovaWeb Polska) Nie marnuj pieniędzy. Content marketing - zabójca przepalonych budżetów
10:40 - 11:00 - Przerwa
11:00 - 11:25 - Krzysztof Krzysztofiak (Krakowski Park Technologiczny) Smart business - Krakowski Park Technologiczny dla firm IT
11:25 - 11:50 - Marcin Sulikowski (Monterail.com) Becoming a CEO
11:50 - 12:15 - Marcin Jaśkiewicz (ISTV Media) Czy potrafimy prezentować? 10 wskazówek dla występów przed klientem lub inwestorem
12:15 - 12:40 - Marcin Szeląg (Innovation Nest) Customer Development - budowanie rynku dla swojego startupu
12:50 - 14:20 - Konkurs StartupSito 2012
14:20 - 15:00 - Przerwa obiadowa
15:00 - 15:25 - Artur Racicki (Pozytywnie.pl) Wspomnień czar, czyli PRL oczami współczesnych inetnautów na przykładzie sukcesu inPRL.pl
15:25 - 15:50 - Mateusz Pośpieszny (Funmedia) Nowoczesne technologie i multimedia w rozwoju edukacji
15:50 - 16:15 - Krzysztof Gagacki (Papilot.pl) Męska twarz kobiecego Internetu. Jak stworzyć najbardziej angażujący w Polsce serwis dla kobiet
16:15 - 16:40 - Krystian Gontarek (GameTeller.net) Czego uczą w Polskiej szkole? 11 latek donosi z miejsca wydarzeń
16:40 - 17:00 - Przerwa
17:00 - 17:25 - Łukasz Wilczyński (Planet PR) Questing, las, marka i sieć
17:25 - 17:50 - Tomasz Han (HanBright S.A) Edutainment - bawiąc uczy - ucząc bawi.
17:50 - 18:15 - Anita Kijanka (Com Creation) Sukcesy społeczeństwa 2.0
18:15 - 18:40 - Szymon Szymczyk (Kolko Communications) Nowe media, stare praktyki - o linczach i innych formach agresji społeczności internetowych

Blok "E-Commerce i Technologie", współorganizator Empathy Internet Software House Sala II KM 22

9:00 - 9:25 - Kinga Szewczyk (Instytut Logistyki i Magazynowania (ILIM)) Produkt w sieci
9:25 - 9:50 - Michał Kucia (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach) Polscy e-konsumenci wczoraj i dziś
9:50 - 10:15 - Łukasz Kozłowski (sklep-presto.pl) E-commerce: niezły kanał czy niezły model.
10:15 - 10:40 - Tomasz Krzywicki (Universum Polska) Branża IT - jak wygrać w walce o talenty? Jak i gdzie pozyskiwać najbardziej utalentowanych pracowników? Platformy online. Globalne trendy.
10:40 - 11:00 - Przerwa
11:00 - 11:25 - Tomasz Gutkowski (Empathy Internet Software House) Segmentacja klientów i towarów, czyli efektywne zarządzaniu sklepem internetowym.
11:25 - 11:50 - Witold Gazda (Motoricus S.A.) E - commerce w działalności usługowo - handlowej. Czyli jak skutecznie połączyć sprzedaż z obsługą Klienta w branży motoryzacyjnej
11:50 - 12:15 - Mariusz Wesołowski (Ekspert i doradca e-commerce) Fantomowe bóle kręgosłupa moralnego, czyli internet przyjmie wszystko
12:15 - 12:40 - Piotr Wrzalik (Contium SA) Bartosz Majewski (Contium SA) Success fee - jak ograniczyć ryzyko startu w e-commerce
12:50 - 14:20 - Przerwa
14:20 - 15:00 - Przerwa obiadowa
15:00 - 15:25 - Marcin Nowak (Softhis Sp. z o.o.) Zachmurzenie coraz większe.
15:25 - 15:50 - Karol Zieliński (PayLane) E-biznes międzynarodowo: kierunek Dolina Krzemowa, Europa, Azja?
15:50 - 16:15 - Michał Wendrowski (Rublon) Bezpieczny Internet bez haseł
16:15 - 16:40 - Kamil Jarosz (miniCRM.pl) Małe sprostowanie - CRM nie tylko dla dużych
16:40 - 17:00 - Przerwa
17:00 - 17:25 - Marta Klimowicz (AdTaily) Bartłomiej Chmiel (AdTaily) Zaawansowany retargeting: jak trzykrotnie zwiększyć konwersję?
17:25 - 17:50 - Roman Bieda (Kancelaria Radców Prawnych Maruta i Wspólnicy) Sprzedaż "używanych" licencji, czyli rewolucja w obrocie oprogramowaniem komputerowym.
17:50 - 18:15 - Łukasz Szymański (Ideo) Maszyny pomyślą za Ciebie - Terminator 3.0?
18:15 - 18:40 - Marcin Kordowski (K2Search) Kary i wyroki w Google. Kilka słów o przyczynach kar nakładanych na polskie strony. Analiza przyczyn i "Case Study" od kuchni jak wyjść z filtra.

Sala III KM 116(1p.)

9:00 - 9:25 - Grzegorz Pietruszyński (Gameboxed) "Make games, not ads", czyli dlaczego każda duża firma B2C powinna mieć swoją grę społecznościową.
9:25 - 9:50 - Katarzyna Kozikowska (Lemon Sky) Dotknij i poczuj - czym jest oraz dokąd zmierza HCI?
9:50 - 10:15 - Marek Turaliński (NetCenter Solution) Między Social Media a Aktywną Obsługą Klienta, jak te dziedziny się przenikają
10:15 - 10:40 - Leszek Łuczyn (Opcom) Rób to, co lubisz, a robota sama Cię znajdzie
10:40 - 11:00 - Przerwa
11:00 - 11:25 - Anna Robotycka (faceADDICTED) Social TV - szanse, możliwości i perspektywy rozwoju
11:25 - 11:50 - Krzysztof Sobieszek (Nasza Klasa sp. z o.o.) Kim jest gracz w dobie social media.
11:50 - 12:15 - Marta Szadowiak (Projekt PR) Tomasz Nadolny (Projekt PR) Jak Social Media i blogi wpływają na tradycyjne media i dyskusję publiczną
12:15 - 12:40 - Dorota Zys (Specjalista ds. Inbound Marketingu) Jak poprawić ROI za pomocą Inbound Marketingu?
12:50 - 14:20 - Przerwa
14:20 - 15:00 - Przerwa obiadowa
15:00 - 15:25 - Piotr Friedberg (Pride&Glory Interactive) Marcin Grochowina (Grow App) Powrót do przyszłości, czyli dzień z życia heavy usera smartfona
15:25 - 15:50 - Monika Mikowska (mobee dick) Dlaczego agencje interaktywne nie powinny sprzedawać mobile?
15:50 - 16:15 - Marcin Zaremba (LoveMobile (Grupa o2)) Cyberpunk 2013 - czyli jak technologia rehumanizuje
16:15 - 16:40 - Rafał Staszkiewicz (Omnibrand i Mobilizer) Dariusz Kocięcki (Looksoft) Marketing-mix aplikacji mobilnych
16:40 - 17:00 - Przerwa
17:00 - 17:25 - Roman Łoziński (Agencja K2) Pozycjonowanie marki, czyli jak zyskać przewagę już na starcie.
17:25 - 17:50 - Arkadiusz Haszto (Mobile Wings Interactive S. A.) Grywalizacja w mobilnych rozwiązaniach dla biznesu. Czy jak sprawić żeby otrzymać więcej...
17:50 - 18:15 - Maciej Ossowski (GetResponse) Subiektywne Top 5 Najbardziej Kreatywnych Kampani Email Marketingowych 2012
18:15 - 18:40 - Robert Wróbel (FreeGroup :: Interactive Consulting) Bartosz Suchecki (GreenGraffiti Polska)
EcoMarketing : wyróżnij sie ekologicznie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24