MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Samochody w sieci

ZBIGNIEW GRZYŚ
Wszystkie poważne firmy samochodowe mają swoje witryny Internetowe. Niestety, możliwości jakie daje Internet nie są przez większość z nich wykorzystywane.

Zazwyczaj prezentacja samochodu ogranicza się do paru sloganów reklamowych, zupełnie szczątkowych danych technicznych i kilku zdjęć. Tym niemniej jeśli planujemy zakup samochodu warto zajrzeć do Internetowych witryn firm samochodowych. Można tam na pewno dowiedzieć się gdzie szukać dealerów, otrzymać informacje o promocjach, pakietach ubezpieczeniowych, kredytach i leasingu.

Zalądamy na strony

Witryna firmy Opel zawiera chyba najwięcej informacji, łącznie z cenami różnych wariantów wyposażenia, choć brakuje danych technicznych.
Witryna Forda jest bogata i zawiera sporo informacji. Jest tu także oferta samochodów używanych u dealerów z całego kraju. Niestety, jeżeli nie mamy zainstalowanego w przeglądarce Flasha, część informacji będzie niedostępna.
Renault przygotował bardzo ładną i bogatą witrynę. Są dane dotyczące wyposażenia, dane techniczne i ceny.
Witryna Peugeota skromniejsza. Firma zapowiada przeorganizowanie serwisu.
Witryna Citroena jest żałosna, dwie strony w ciągłej budowie od pół roku.
Strona Fiata ma sens tylko przy użyciu najnowszej generacji Netscape?a. Są na niej informacje prosto z druków reklamowych.
Volkswagen ładnie zorganizował witrynę, zawierającą informacje o modelach (dane techniczne, wyposażenie, zdjęcia), brakuje jednak informacji o cenach.
Skoda zgodnie z wizerunkiem marki - prezentuje się dość skromnie. Są w jej witrynie wszystkie podstawowe informacje. Warto zajrzeć.
Witryna Seata również skromna, podstawowe informacje można jednak znaleźć. Podobnie jak i ciekawostki. Seat chwali sie na przykład prototypami.
Daewoo prezentuje bardzo systematyczny przegląd wyposażenia, cen i parametrów technicznych. Trochę brakuje artyzmu, ale zdecydowanie warto zajrzeć.
Strona Nissana od razu przerzuca pod adres http://www.nissan-primera.com. Chyba nie zależy im na polskich klientach.
Honor Japończyków ratuje Toyota, z bardzo elegancką witryną, cóż nam jednak po elegancji, gdy brakuje zawartości. Trochę zdjęć i sloganów reklamowych nie zastąpi danych o wyposażeniu, danych technicznych i cen.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24