Jeszcze do niedawna przedsiębiorcy narzekali na brak zainteresowania klientów. W przestronnej hali i sklepach straszyły pustki. Po zastosowaniu szeregu działań zaczyna się to zmieniać.
- Zbliżające się mistrzostwa Euro 2012 przyczynią się do zwiększenia ruchu na polsko – ukraińskim przejściu granicznym w Korczowej, a tym samym turystyki zakupowej w „Korczowej Dolinie” – prognozuje Mariusz Sidor z biura prasowego KD.
Centrum znajduje się niedaleko przejścia.
Wzrost liczby klientów to po części efekt nowych najemców. Tylko w maju uruchomione zostały dwa nowe punkty handlowe. Sklep Gorsenia, producent ekskluzywnej bielizny damskiej i młodzieżowej. Do tego sklep oferujący szeroki wybór produktów chemii gospodarczej. Oba zajmują 150 metrów kw.
- Firma odpowiedzialna za komercjalizację centrum finalizuje już mocno zaawansowane rozmowy z najemcami branży RTV/AGD, wyposażenia wnętrz i motoryzacyjnej – informuje Sidor.
Docelowo na terenie centrum planowane jest stworzenie alei towarów oferowanych przez polskich producentów, zainteresowanych ekspansją na rynki wschodnie.
Obecnie w Korczowej Dolinie jest jedna hala targowa o powierzchni 25 tys. metrów kw. Docelowo ma ich być trzy.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?