Nasz kalendarz jest najlepszy

Antoni Adamski
Byliśmy pewni wygranej, bo nasz kalendarz wyróżnia się wśród wydawnictw promocyjnych innych miast - mówi Piotr Latawiec, wiceprezydent Rzeszowa.
Byliśmy pewni wygranej, bo nasz kalendarz wyróżnia się wśród wydawnictw promocyjnych innych miast - mówi Piotr Latawiec, wiceprezydent Rzeszowa. WOJCIECH ZATWARNICKI
Kampanie reklamową wartą 100 tysięcy złotych wygrał Rzeszów na Festiwalu Promocji Miast Polskich.

Nagrodzono nas za kalendarz na 2007 z ilustracjami do podań i legend o Rzeszowie. Ilustracje wykonali uczniowie rzeszowskich podstawówek.

- Byliśmy pewni wygranej. Nasz kalendarz łączy tradycję i historię z młodością - mówi wiceprezydent Piotr Latawiec. - Bo Rzeszów to miasto ludzi młodych. Na 168 tys. mieszkańców, 60 tys. jest studentami, a 40 tysięcy uczniami.

Ratusz się zastanawia

Dzięki wygranej Rzeszów będzie promował się na bilbordach w całej Polsce. Co zaproponuje, na razie nie wiadomo. W ratuszu dopiero powstaje strategia promocji miasta.

- W strategii, którą opracowujemy chcemy zaakcentować fakt, że Rzeszów jest dynamiczną, rozwijająca się szybko metropolią - mówi Latawiec.

Jak powinien promować się Rzeszów? Co pokazywać na billboardach? Wydział Promocji, Kultury i Sportu Urzędu Miejskiego oraz redakcja "Nowin" zbierają pomysły Czytelników. Przysyłajcie je na adres [email protected].

Dolina Lotnicza i Jasionka

W promocji ratusz chce też "postawić na młodość". Rzeszów ma bowiem największy przyrost naturalny na Podkarpaciu i jeden z najwyższych w kraju. Można też pochwalić się nowymi technologiami Doliny Lotniczej oraz międzynarodowymi połączeniami z lotniska w Jasionce.

*****

Festiwalu Promocji Miast Polskich wymyśliła i zorganizowała grupa Stroer - właściciel sieci billboardów. Patronat honorowy nad imprezą objął Związek Miast Polskich oraz Polska Prace oceniano w czterech kategoriach: plakat reklamowy, wydarzenie specjalne, strona www oraz wydawnictwo promocyjne. W każdej z kategorii przyznano nagrodę, którą jest kampania reklamowa o wartości 100 tys. zł na bilbordach firmy Stroer na terenie całego kraju.

Kredyt hipoteczny, to coraz większe ryzyko. UOKiK ostrzega.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie