Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nasz kalendarz jest najlepszy

Antoni Adamski
Byliśmy pewni wygranej, bo nasz kalendarz wyróżnia się wśród wydawnictw promocyjnych innych miast - mówi Piotr Latawiec, wiceprezydent Rzeszowa.
Byliśmy pewni wygranej, bo nasz kalendarz wyróżnia się wśród wydawnictw promocyjnych innych miast - mówi Piotr Latawiec, wiceprezydent Rzeszowa. WOJCIECH ZATWARNICKI
Kampanie reklamową wartą 100 tysięcy złotych wygrał Rzeszów na Festiwalu Promocji Miast Polskich.

Nagrodzono nas za kalendarz na 2007 z ilustracjami do podań i legend o Rzeszowie. Ilustracje wykonali uczniowie rzeszowskich podstawówek.

- Byliśmy pewni wygranej. Nasz kalendarz łączy tradycję i historię z młodością - mówi wiceprezydent Piotr Latawiec. - Bo Rzeszów to miasto ludzi młodych. Na 168 tys. mieszkańców, 60 tys. jest studentami, a 40 tysięcy uczniami.

Ratusz się zastanawia

Dzięki wygranej Rzeszów będzie promował się na bilbordach w całej Polsce. Co zaproponuje, na razie nie wiadomo. W ratuszu dopiero powstaje strategia promocji miasta.

- W strategii, którą opracowujemy chcemy zaakcentować fakt, że Rzeszów jest dynamiczną, rozwijająca się szybko metropolią - mówi Latawiec.

Jak powinien promować się Rzeszów? Co pokazywać na billboardach? Wydział Promocji, Kultury i Sportu Urzędu Miejskiego oraz redakcja "Nowin" zbierają pomysły Czytelników. Przysyłajcie je na adres [email protected].

Dolina Lotnicza i Jasionka

W promocji ratusz chce też "postawić na młodość". Rzeszów ma bowiem największy przyrost naturalny na Podkarpaciu i jeden z najwyższych w kraju. Można też pochwalić się nowymi technologiami Doliny Lotniczej oraz międzynarodowymi połączeniami z lotniska w Jasionce.

*****

Festiwalu Promocji Miast Polskich wymyśliła i zorganizowała grupa Stroer - właściciel sieci billboardów. Patronat honorowy nad imprezą objął Związek Miast Polskich oraz Polska Prace oceniano w czterech kategoriach: plakat reklamowy, wydarzenie specjalne, strona www oraz wydawnictwo promocyjne. W każdej z kategorii przyznano nagrodę, którą jest kampania reklamowa o wartości 100 tys. zł na bilbordach firmy Stroer na terenie całego kraju.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24